زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ -

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری چمستان در دهه فجر

پروژه‌های شهرداری چمستان به مناسبت دهه فجر با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»، بیژن پولادی عصر امروز در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری چمستان به مناسبت دهه فجر اظهارکرد:مردم باید طعم خدمت را در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی حس کنند و کارهای عمرانی، فرهنگی و … سبب رضایتمندی مردم و همراهی بیشتر با انقلاب اسلامی است.

 

 

وی با اشاره به تحولات شایسته در سطح شهر چمستان بیان‌کرد: جذب سرمایه‌گذار در بخش و شهر چمستان یکی از راهکارها برای درآمد پایدار است و خام فروشی در ۲۰ سال گذشته در بخش چمستان و فروش زمین‌ها سبب افزایش خانه دومی‌ها در منطقه، بدون زیرساخت مناسب بود که امروز مدیران باید به سختی تلاش کنند تا اشتباه گذشتگان ترمیم شود.

فرماندار شهرستان نور افزود: امروز با تمام مشکلات باید با کار انقلابی و نگاه جهادی کارهای بزرگی را در دستور کار قرار دهیم و در حوزه چمستان جذب سرمایه‌گذار یک کار ضروریست و با توجه به توریستی بودن منطقه، سیما و منظر شهری به ویژه در ورودی شهر در ذهن مخاطب تاثیرگذار است.

 

 

 

پولادی با اشاره به اقدامات مثبت در بخش‌های مرکزی، بلده، چمستان و شهرداری‌های پنجگانه یادآورشد: مجموعه بخشداران و شهرداران شهرستان نور یک حرکت جهادی و همزمانی را آغاز کردند و دهیاران به ویژه در بخش چمستان در حوزه توسعه روستا طرح هادی، زیباسازی سیما و منظر روستایی، زیرساخت‌ها، جاده و ابنیه کارهای شایسته انجام می‌دهند و شهرستان نور در حوزه مخابرات و ارتباطات سیار در سطح استان رتبه اول را کسب کرد.

 

 

وی گفت: با توجه به پهنه گسترده شهرستان نور کارهای جهادی خوبی صورت می‌گیرد که نشان از وحدت، همدلی و همراهی مدیران شوراهای اسلامی بخش، شهر، روستا، دهیاران و ائمه جمعه است که نگاه واحد در راستای خدمت به مردم دارند که با ادامه مسیر، آینده روشنی برای شهرستان نور وجود دارد که به نقطه مطلوب خودش در برنامه هفتم توسعه که عدالت و اجرای برنامه‌های بلند مدت است، دست می‌یابد.

 

 

شهردار چمستان در این آئین با تبریک دهه فجر و قدردانی از همراهی مردم و مسئولان، اظهارکرد: با توجه به شروع فعالیت در شهر چمستان تلاش کردیم در تمام حوزه‌های شهری، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اداری و .‌‌.. به معنای عام در مدیریت شهری و شهرداری به شهروندان خدمت رسانی کنیم.

 

 

اسحاق تونی گفت: شهرداری چمستان بیش از ۹۰ درصد کوچه معابر شهر چمستان در مدت دو سال آسفالت اجرا کرد که در سال جاری ۱۱۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع با مبلغ بیش از ۳۵میلیارد تومان آسفالت در حوزه شهری در حال انجام است و با کارشناسی عمران و شورای اسلامی در سال آینده آسفالت خیابان و معابر خاکی در شهر چمستان به پایان می‌رسد.

شهردار چمستان با اشاره به پیاده‌روسازی در سال جاری خاطرنشان‌کرد: پیاده‌روسازی در سال جاری به طول ۲۲ هزار متر مربع با مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد و از آغاز کار در شهر حدود ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده سازی اجرا شد.

 

 

تونی با اشاره به جمع آوری آب‌های سطحی در شهر چمستان یادآورشد: شهر چمستان در خصوص آب‌های سطحی مشکلی نداشت که با تدبیر همکاران قبل از هر بارندگی اقدامات فنی و پاکسازی انجام می‌شد که در این مدت کانال، کانیو و هدایت آب‌های سطحی به طول ۵هزار متر مربع اجرا شد.

 

 

وی گفت: پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی به طول یک‌هزارو ۵۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،رنگ آمیزی بلوار و معابر به طول ۱۵ هزار متر مربع با مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان، افتتاح پروژه علائم ترافیکی و تابلو (۷۵۰ عدد تابلو و هشت عدد تابلو جهت‌نما بالاسری) با مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اجرا شد که در حوزه تابلو معابر و ترافیکی در کل استان مازندران بیش از هر شهرداری فعالیت داشتیم.

 

 

 

 

شهردار چمستان با اشاره به امنیت مردم افزود: اقدامات مثبتی در پایش تصویری و پروژه ارتقای تکمیل شبکه پایش تصویری (۱۲ دوربین ورودی شرقی و غربی) با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

تونی با اشاره به چند پروژه در حال اجرا در شهر چمستان اظهارکرد: پروژه خیابان شهید سلیمانی، پیاده راه‌سازی ورودی شهر، تبدیل به کابل شهر چمستان، با مشارکت اداره برق و شهرداری با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

 

 

وی‌گفت: پروژه روکش آسفالت از ۲۰ متری شورا تا میدان غدیر به طول ۲۵ هزار متر مربع با اعتبار ۸ میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ زنی شد که تلاش می‌کنیم تا قبل از سال جدید، اقدامات عمرانی آن آغاز شود.

شهردار چمستان خاطرنشان‌کرد: مجوز صدور پمپ بنزین صادر شد که در راستای اهداف درآمد پایدار برای شهرداری است و خرید ماشین آلات از دیگر اقدامات شهرداری شهر چمستان است.

 

 

تونی با اشاره به تأکید رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: شهرداری چمستان با استفاده از ظرفیت‌ها از صرف هزینه‌هایی که ماهیانه بالغ بر چند میلیون تومان است،جلوگیری کرد و با صرفه‌جویی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تلاش می‌کنیم.

 

          

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو