زمان انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ -

طرح پویش دانش آموزی برای جمع آوری درهای پلاستیکی به منظور تهیه هزینه صندلی چرخدار معلولان نیازمند+تصاویر

طرح پویش دانش آموزی برای جمع آوری درهای پلاستیکی به منظور تهیه هزینه صندلی چرخدار معلولان نیازمند، برای نخستین بار در مدرسه شهید حسینی شهرستان نور به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار   سرای نور، مدرسه شهید حسینی شهرستان نور نخستین مدرسه در این شهرستان است که طرح پویش دانش آموزی برای جمع آوری درهای پلاستیکی به منظور تهیه هزینه صندلی چرخدار معلولان نیازمند را اجرا کرد.

 

در این طرح درهای پلاستیکی بطری‌ها جمع آوری و به کارخانه‌های بازیافت تحویل داده می‌شود تا از درآمد آن برای معلولان بی‌بضاعت ویلچر تهیه شود.

 

 

در این طرح با هر ۱۰۰هزار در پلاستیکی می‌توان هزینه یک ویلچر را تهیه کرد و این حرکت برای نهادینه کردن مسئولیت شهروندی، توجه به محیط زیست و کمک به همدیگر است.

 

 

این طرح توسط گروه (رفتگران طبیعت) با هدف فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های قابل بازیافت، برداشتن زباله‌ها از معابر و خیابان‌ها، حفاظت محیط زیست و دوستی با طبیعت و استفاده از وجه حاصل از فروش، در بطری‌ها، برای انجام امور خیریه انجام می‌شود.

 

 

زهرا هرسج یکی از معلمان مدرسه شهید حسینی نور و از نمایندگان (رفتگران طبیعت) در مورد این طرح گفت: این طرح با همکاری مسئولان مدرسه شهید حسینی به اجرا درآمد و دانش آموزان می‌توانند درهای پلاستیکی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد را در سطل بازیافت که به این منظور در مدرسه تهیه شده قرار دهند که با این کار علاوه بر حفظ محیط زیست، کمک بزرگی به معلولان نیازمند به ویلچر در کشور می‌شود و با این کار روحیه نوع دوستی را  نیز بیش از بیش در فرزندانمان تقویت می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو