زمان انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ -

دومین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران

دومین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران 18 تا 21 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی دومین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران به ریاست سید علی حسینی روابط عمومی شهرداری نور و با حضور اعضای دبیرخانه دائمی جشنواره در دفتر روابط عمومی شهرداری نور برگزار شد.

 

 

 

 

IMG_20160612_191220

 
اعضای دبیرخانه تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مرداد را برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته و دراین جلسه مقررشد طرح تندیس و لوگو جشنواره طبق هماهنگی با دانشگاه‌های سطح شهر صورت بپذیرد و کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برگزاری جشنواره با دعوت از مسئولان شهری برگزار شود.
سید علی حسینی در این جلسه هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان نور به عنوان پایتخت ساحلی ایران به مسافران و گردشگران نام برد.

 

 

 

 

 

 

untitled

 

 

 

 

 

 

 
در بخش دیگری از این جلسه اجرای موسیقی پاپ، سنتی، محلی و حضور داوران در جشنواره با دعوت از پیشکسوتان موسیقی شهر، بخش مطبوعاتی، آشپزی بومی محلی، پرواز بادبادک‌ها، شعر و متن ادبی با موضوع شهرستان نور، بخش عکاسی و فیلم کوتاه ، اجرای بازی‌های بومی محلی، طراحی پوستر و نمایشگاه مطبوعاتی و نمایشگاه اقوام در حاشیه خیابان انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 
در بین اعضای دبیرخانه دائمی جشنواره موضوعات اختتامیه جشنواره طرح استیج برنامه نمای پل خشتی مسجد جامعه، استفاده از دو مجری بومی و کشوری، اجرای موسیقی پاپ و سنتی، استفاده از شومن برنامه، فیلم بردار، صدابردار، دعوت از مهمانان ویژه، سامانه پیامکی بهترین مجله در خصوص نور پایتخت ساحلی ایران و جایگاه انتقال خون نیز مورد مشورت و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

231

 

 

 

در حاشیه این جلسه سید صابر سجادی اظهار کرد: گام نخست در برگزاری نخستین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران برداشته شد.
وی یکی اهداف برگزاری این جشنواره را معرفی مواهب الهی (دریا،جنگل)، آثار تاریخی، گردشگری، فرهنگ بومی محلی برای مسافران و گردشگران در زمینه توسعه صنعت توریسم نام برد.

 

 

 

 

 

image036image040image037image038

 

 

 

 

 
شهردار نور تصریح کرد: برای تحقق درآمد پایدار باید زمینه توسعه پایدار، امکانات و زیر ساخت‌های متناسب را فراهم کنیم و یکی از اهداف جشنواره نیز معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان نور با هدف جذب سرمایه گذار و حمایت از آن‌ها برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان نور است.

 

 

 

 

 

image034 image035 image039

 

 
اعضای شورای اسلامی شهر نور برگزاری دومین جشنواره نور پایتخت ساحلی ایران را نشان از استقبال و همراهی مردم شریف نور نام بردند و افزودند: امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن نواقص نخستین جشنواره پایتخت ساحلی ایران دومین جشنواره‌ نور پایتخت ساحلی ایران را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو