زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ -

جشن بزرگ همدلی به همت شهرداری و شورای شهر چمستان برگزار شد

جشن همدلی به مناسبت ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) با همت سازمان مردم نهاد آبشارعاطفه‌ها و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان با اهدای 11 جهیزیه به نوعروسان و حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

جشن همدلی به مناسبت ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) با همت سازمان مردم نهاد آبشارعاطفه‌ها و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان با اهدای ۱۱ جهیزیه به نوعروسان و حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،hین جشن به مناسبت ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان و سازمان مردم نهاد آبشارعاطفه‌ها با اهدای ۱۱ جهیزیه به نوعروسان و حضور مردم و مسئولان در محل سالن چندمنظوره این شهر اجرا شد.

 

این مراسم با استقبال پرشور شهروندان و با حضور مهندس چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و با اجرای برنامه از سوی هنرمندان محبوب استان مازندران برگزار شد.

 

غلامرضا چمن آرا در این مراسم اظهارکرد: در این جشن تلاش کردیم ازدواج و زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگویی برای جوانان معرفی شود.

 

 

وی تصریح کرد: از ماجرای ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه علیهماالسلام نکات بسیار جالبی را می آموزیم که اگر خواهان سعادتیم و پیروی راستین اسلام، بایستی تا مرز توان تلاش کنیم تا مراحل اول ازدواج بر مبنای صحیحی صورت گیرد و دوم آنکه ساده زیستی در تمام شئون زندگی جامعه و بخصوص ازدواج راه یابد.

 

 

شهردار چمستان افزود: سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی برای فرهنگسازی در جامعه است و اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است.

 

 

گفتنی است در این مراسم بصورت نمادین خطبه عقد ۱۱ نوعروس چمستانی توسط عاقد جاری شد و در انتهای مراسم به شرکت کنندگان از سوی شهرداری و شورای اسلامی هدایایی به قید قرعه اعطا شد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو