زمان انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد

برخورد قانونی با متجاوزان حریم رودخانه‌ها/حریم رودخانه‌ها آزادسازی شود

فرماندار شهرستان نور گفت: با متجاوزین به حریم رودخانه‌ها برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ساخت و سازهای جدید در حریم رودخانه‌ها در حال حاضر گزارشی نداریم اما حریم رودخانه‌ها باید آزادسازی شود و با متجاوزین برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: با توجه به بارندگی روزهای گذشته در شهرستان نور مشکل خاصی در شهرستان نداشتیم و رودخانه‌های شهرستان در حال لایروبی است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به بارندگی‌های شدید در ماه گذشته و سیل در شهرستان نور تصریح کرد: رودخانه روستای عباسا از بالادست تا پایین‌دست در حال لایروبی است و شهر رویان نیز ۸۰ درصد لایروبی رودخانه‌ها انجام شد و مابقی در حال اجرا می‌باشد، در شهر ایزدشهر نیز کارهایی در این زمینه انجام شد و کار لایروبی شهرستان نور نیز از شنبه آغاز شد.

 

 

این مسئول با اشاره به تجاوز حریم برخی از مسیرهای آبرفت شهری در طول زمان از جمله شهر نور خاطرنشان کرد: آبرفت برخی کوچه‌ها یا مناطق محدود یا سرپوشیده است که برای عبور جریان آب کافی نیست و باید در این زمینه کار اساسی انجام شود تا این مشکل رفع شود.

شادمان از مشکلات شهر نور به ویژه در شرق این شهر به ساخت و سازها اشاره کرد و افزود: توجه نکردن به ساخت و سازها در برخی قسمت‌ها سبب شد تا سطح خانه‌ها پایین‌تر از کوچه‌ها و جاده‌ها قرار بگیرد که با افزایش سطح جاده و کوچه‌ها در زمان آبگرفتگی، آب‌ها به داخل منازل نفوذ می‌کنند و شهردار‌ی‌ها باید این را در دستور کار خود قرار دهند تا ساز و کار مشخصی تعریف شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آبان, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو