زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

برای رونق اقتصادی باید زیرساخت‌ها فراهم شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت:برای رونق اقتصادی باید زیرساخت‌ها فراهم شود و با توجه به کار فناوری اطلاعات در آینده کشور فرهنگ سازی در این زمینه برای آمادگی مردم ضروری است.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،نشست خبرنگاران شهرستان نور و نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت و فرماندار شهرستان نور در دفتر خانه مطبوعات شهرستان برگزار شد.

 

 

علی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل مسئولان شهرستان اظهار کرد: هدف این است که با همدلی و همزبانی و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و در راه سازندگی تلاش کنیم.

وی با اشاره به پارک‌های جنگلی شهرستان نور افزود: پارک جنگلی نور به مدت ۱۵ سال تحویل شهرداری نور شد که قرار داد با سرمایه‌گذار سبب ایجاد اشتغال در این منطقه می‌شود و در ایزدشهر با تعامل بین شهردار و شورای شهر ایزدشهر توافق اولیه با سرمایه‌گذار انجام شد و قرار داد ۱۵ ساله فرصت مناسبی است که نهایی شدن این قرارداد سبب اشتغال زایی و رونق اقتصادی خوبی برای این منطقه است.

نماینده مردم نور و محموداباد در خانه ملت با اشاره به بودجه کشور در سال ۹۸ تصریح کرد: با کاهش فروش نفت در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته و کاهش میزان مالیات با توجه به شرایط اقتصادی کشور درآمدنفتی و مالیات در سال ۹۸ کاهش می‌ابد.

 

این مسئول گفت: برای حمایت از قشر کم درآمد جامعه کشور بخشی از بودجه به صورت کالاهای اساسی در سبد خانوار قرار گرفت که ۲۵ قلم کالا در دستور بودجه بود.

اسماعیلی با اشاره به صادرات برخی از کالاهای اساسی توسط سودجویان اظهارکرد: برای جلوگیری از هدر رفتن ارز مطالعاتی در کمیسیون اقتصادی داریم که کالاهای وارداتی را به ۵ قلم کالای اساسی کاهش دهیم و مابقی را به صورت پرداختی به دست مردم برسانیم.

وی در خصوص آموزش و پرورش یادآور شد: مبلغی را برای اتمام پروژه‌های بخش‌ نیمه تمام آموزش و پرورش در نظر گرفتیم و بخشی را به هزینه مانده بازنشستگان و پرداختی‌های آموزش و پرورش اختصاص دادیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به نیاز به وحدت و اتفاق نظر در کشور در این شرایط اقتصادی و دشمنی دشمنان افزود: با وحدت و بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌توانیم شرایط سخت اقتصادی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

این مسئول با اشاره به پروزه‌های شهرستان نور بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی، فاضلاب نور، رویان، ایزدشهر، آب شهرستان نور و محمودباد و… در بودجه ملی تصریح کرد: پیگیر مشکل پسماند در شهرستان هستیم و از بیمارستان محلی در چمستان توسط بنیاد برکت و درخواست بیمارستان محلی در بلده خبر داد.

اسماعیلی وحدت مسئولان و حمایت را سبب پیشرفت کارها نام برد و خاطرنشان کرد: توسعه پایدار باید بر سه محور انسانی، محیط زیست و تکنولوژی به صورت ویژه توجه شود.

وی با اشاره به فیبر نوری در شهرستان و روستاها افزود: برای رونق اقتصادی باید زیرساخت‌ها فراهم شود و با توجه به کار فناوری اطلاعات در آینده کشور فرهنگ سازی در این زمینه برای آمادگی مردم ضروری است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو