زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور :

علت حقوق‌های نجومی عدم نظارت و نادرست بودن زیر ساخت‌ها است

امام جمعه نور گفت:علت حقوق‌های نجومی عدم نظارت و نادرست بودن زیر ساخت‌ها است.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در نماز جمعه نور با اشاره به تقوای الهی اظهار کرد: سعادتمند کسی است که با تقوا باشد و از فرامین الهی اطاعت و از محرمات پرهیز کند.
وی گفت: ماه رمضان ماه توبه و استغفار است و باید قدر فرصت‌های باقی مانده را بدانیم و یکی از آثار این ماه این است که خداوند استغفار بندگان را مورد رحمت قرار می‌دهد.

امام جمعه نور گفت: برای رسیدن به سعادت باید درد جامعه را درمان کرد و درد جامعه گناه است و آنچه مایه نجات و سعادت است استغفار در زبان، فلب و عمل است.

حجت الاسلام امیری با قدردانی از حضور مردم شهرستان نور در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: مردم متدین و مؤمن و ولایت مدار در مناسبت‌های انقلابی و مذهبی با حضور خود از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنند و مسئولان باید قدر دان این مردم باشند.

وی با اشاره به سخنان رئیس مجلس در سالگرد شهید عباسعلی ناطق نوری افزود: اگر می‌خواهیم در جهاد کبیر موفق شویم باید انقلابی، در حوزه‌های مختلف وارد شویم.

امام جمعه نور گفت: دشمنان بیکار نمی‌نشینند، ما نیز باید هوشیار و بیدار باشیم تا بتوانیم با دشمن جهاد کنیم.

حجت الاسلام امیری ارجمند در مورد حقوق‌های نجومی خاطر نشان کرد: هر کسی با توجه به شغلی که دارد حقوق دریافت می‌کند اما حقوق باید متعارف باشد و حقوق‌های نجومی قابل پذیرش نیست.

وی علت این کار را عدم نظارت و نادرست بودن زیر ساخت‌ها با توجه به سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، تعزیرات و …نام برد و افزود : امیدواریم مسئولان با تلاش مضاعف با این افراد برخورد انقلابی کنند و بیت المال به خزانه دولت برگردد.

امام جمعه نور در پایان با اشاره به سرقت دشمنان به اموال ملت در خارج، حقوق‌های نجومی را سرقت داخلی از بیت المال نام برد و افزود: امیدواریم مسئولان ناظر در مقابل افزون خواهان، فرصت طلبان و زیاده‌خواهان با نظارت بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو