زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ -

استاندار مازندران:

مهمترین الویت در استان مدیریت پسماند است

استاندار مازندران گفت:در استان چندین اولویت مهم در حوزه‌های عمرانی فرهنگی و غیره داریم که مدیریت پسماند یکی از اولویت‌های مهم است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،احمد حسین‌زادگان در نشست خبری  با خبرنگاران غرب مازندران در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی نوشهر، اظهارکرد: در استان چندین اولویت مهم در حوزه‌های عمرانی فرهنگی و غیره داریم که مدیریت پسماند یکی از اولویت‌های مهم است.

 

 

وی افزود: مدیریت پسماند در غرب مازندران در شهرستان تنکابن در مراحل نهایی قرار دارد و در شهرستان نوشهر هم به مراحل پایانی رسید و به‌زودی نهایی می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در درازمدت پسماند را به ۹ منطقه تقسیم کردیم، برای کارخانه پسماند  در شهرستان آمل زمین تهیه شده است، غرب مازندران در حوزه پسماند خیلی عقب نیست البته موضوع پسماند با استفاده از شرکت دانش بنیان پیگیری می‌شود.

وی گریزی به انتخابات زد و افزود:همه باید به نظر نهایی شورای نگهبان تن بدهیم و برای بهتر برگزار شدن انتخابات همه باید قانون‌مند باشند و همه کمک کنند تا این انتخابات به طور باشکوهی برگزار شود.

استاندار مازندران در بحث البرز مرکزی به عنوان منطقه حفاظت شده تصریح کرد: در حوزه شهر و بخش برخی مجوزها غیرقانونی بوده اگر می‌گوییم غرب مازندران نگین کشور ماست به خاطر طبیعت و جنگل زیبا و بکر آن است بنابر این  ضمن حراست از طبیعت استان، پروژه‌هایی که به محیط زیست آسیب نمی‌زند باید اجرا شود.

این مسئول با اشاره به  افتتاح فاز یک آزادراه تهران ـ شمال در آینده نزدیک، تصریح کرد: وقتی این آزادراه به بهره‌برداری برسد دسترسی مردم به ویژه غرب مازندران به پایتخت  و بلعکس آسان‌تر می‌شود.

 

این مسؤول افزود: در بحث منطقه ویژه اقتصادی غرب مازندران یک قطعه مطالعاتی آن از چالوس تا محمودآباد در نظر است که یکی دو بار نشست داشتیم اگر این قابلیت اجرا و توجیه سرمایه‌گذاری داشته باشد پیگیری می‌کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو