زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور خبر داد:

برگزار ی جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در چهار نقطه از شهرستان

فرماندار نور گفت:جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در دو نقطه از ساحل نور و ایزدشهر و دو نقطه از پارک جنگلی نور و کشپل چمستان برگزار شود.

 

به گزارش خبرنگار  سرای نور؛ هادی خنجری در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در عرصه فرهنگی، در قالب کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی دریا تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای را در زمینه فرهنگی ارائه دهیم.

وی با اشاره به پنجمین سال برگزاری جشنواره ساحل سالم و پارک پاک افزود: سکان اقدامات فرهنگی در قالب طرح‌های فرهنگی در تابستان به دست سپاه ناحیه نور است که با حضور فعال فرمانده ناحیه نور شاهد ارتقا در دو بخش کمی و کیفی برنامه‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: جشنواره ساحل سالم و پارک پاک امسال در شهرستان نور اجرا می‌شود که از نظر کمی از یک نقطه در ساحل و یک نقطه در پارک، به دو نقطه در ساحل نور و ایزدشهر و دو نقطه در پارک جنگلی نور و کشپل چمستان، افزایش یافته است.

 

 

 

 

DSC09798-300x225

 

 

 

این مسئول از جمله برنامه‌های فرهنگی ستاد را اجرای تئاتر، ایجاد غرفه‌های متنوع نقاشی، نمایشگاه کتاب، اقتصاد مقاومتی، مشاوره دینی و … عنوان کرد و افزود: مسابقات مجسمه شنی، بادبادک‌ها و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و شهرستان نور میزبان مسابقات والیبال ساحلی کشور  است، همچنین مسابقات آشپزی نیز با هدف ارائه و معرفی غذاهای سنتی و محلی از برنامه‌های این جشنواره است.

خنجری با اشاره به تحقق اهداف فرهنگی نظام در قالب جشنواره تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب کار فرهنگی تلاش دارد، علاوه بر نیاز مردم در زمینه‌های معاش و اقتصاد، پاسخگوی نیاز فرهنگی، اوقات فراغت و ایجاد نشاط مطابق با ارزش‌ها و فرایض دینی نیز باشد، که در این راستا نمازهای مغرب و عشاء در این مکان‌ها اقامه می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های دست‌اندکاران و مدیران شهرستانی در کیفیت برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: با آماده سازی زیر ساخت‌های لازم در جشنواره فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم اهداف کلان نظام را محقق کنیم و در این زمینه انسجام خوبی بین دستگاه‌های متولی و غیرمتولی ایجاد شده است که با وجود تمام محدودیت‌ها و مضایق‌های مالی، شاهد روند رو به رشد، از نظر کیفی و کمی هستیم.

فرماندار نور تأکید کرد: دستگاه‌ها با نگاه فنی در حوزه فرهنگی فعالیت دارند و با طراحی نرم در برابر تهاجم فرهنگی همانند ماهواره‌ها، فضای مجازی که سبب آسیب‌های اجتماعی و … است، این برنامه‌ها را اجرایی می‌‌کنند.

این مسئول در پایان افزود: دستگاه‌ها و ارگان‌های متولی تلاش می‌کنند با استفاده از تفکرات غنی و مشورت از نخبگان بتوانند برنامه شایسته‌ای را برگزار کنند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو