زمان انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ -

تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان نور

تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان نور با ورود به سال جدید ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده سپاه ناحیه نور در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به عملکردهای این ناحیه در اولین و دومین روز فروردین ۹۸ اظهارکرد: ۷۵۱ عدد ماسک بین پایگاهها و مراکز درمانی رویان و تاشکوه توسط حوزه امام حسن رویان و ۵۰۰ عدد ماسک در سطح روستاها توسط حوزه علی اکبر توزیع شد و نیز در نخستین روز فروردین ۵۰ متر پارچه و نیم کیلوکش توسط حوزه علی اکبر(ع) خریداری و به پایگاهها تحویل داده شد.

وی گفت: ۶نفر نیرو در بیمارستان امام خمینی(ره) توسط حوزه علی اکبر اعزام و تور ایست و سلامت در سطح ۱۰ روستای تابعه حوزه به صورت شبانه روزی توسط حوزه حضرت علی اکبر(ع) برقرار شد .

سرهنگ سید نعمت اسدی با اشاره به دوخت ۹۵۲ عدد ماسک و توزیع بین مردم توسط حوزه حضرت زهرا(س) نور تصریح کرد: کل شهر رویان در دو مرحله و کلیه روستاهای تابع توسط حوزه امام حسن(ع) رویان ضدعفونی شد و بهداری ناحیه نور ساختمان ناحیه و حوزه های تابعه را ضد عفونی و ۵۵ عدد روپوش محافظتی و ۱۲ بسته دستکش لاتکس به بیمارستان نور تحویل داد.

این مسئول از اقدامات این ناحیه به جمع آوری و واریز ۲۰ میلیون ریال توسط بسیجیان پایگاههای تیرکده به حساب بیمارستان امام خمینی(ره) نور برای خریداری تجهیزات پزشکی برای بیماران کرونایی توسط حوزه حضرت خدیجه رویان(ع) اشاره کرد و افزود: مرحله دوم ضدعفونی معابروشهر، کوچه‌ها، خیابان‌ها توسط پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) ایزدشهر و حضرت علی اکبر(ع) امیرآباد توسط حوزه امام علی(ع) نور انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: ۳۰ بسته معیشتی و بهداشتی به تعداد ۵۵۰ عدد ماسک تهیه و توسط حوزه امام حسن(ع) رویان بین مردم توزیع شد و ایست و بازرسی در اول ورودی‌های روستاهای تابعه با مشارکت دهیاری‌ها، شوراها و پایگاه‌های حوزه امام حسن(ع) رویان برگزارشد.

وی با اشاره به دوخت و توزیع ۹۵۰ عدد ماسک توسط گروه جهادی رهروان شهدای ایزدشهر اظهارکرد: گروه رهروان شهدای ایزد شهر، معابر و شهر، کوچه هاو خیابان ها را ضد عفونی کرد و حوزه حضرت علی اکبر(ع) نیز با مشارکت دهیار، شورا و پایگاه‌ها تور، ایست بازرسی در ورودی روستاهای تابع برگزار کرد.

این مسئول افزود: حوزه حضرت علی اکبر(ع) جلسه پدافند زیستی را با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، دهیاران، بهورزان و شورای اسلامی محل برای مبارزه با ویروس کرونا برگزار کرد و تور، ایست بازرسی در هشت محور روستاهای تابعه حوزه امام سجاد(ع) برگزار شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو