زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ -

کاسیاس: بوفون شایسته قهرمانی CL است

ایکر کاسیاس، گلر سابق رئال مادرید پیش از فینال چمپیونزلیگ مدعی شد که بوفون شایسته کسب عنوان چمپیونزلیگ است ولی او در روز یکشنبه، تیم محبوبش را تشویق خواهد کرد.

سرای نور؛

بوفون جام های بسیاری در طول دوران فوتبالش کسب کرده ولی در کسب چمپیونزلیگ ناکام بوده است. او در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۵ در فینال حاضر شده ولی مقابل میلان و بارسا شکست را متحمل شده است. حال کاسیاس مدعی شد که گلر افسانه ای ایتالیایی شایسته کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها است.

او گفت:” اگر حریف رئال مادرید نبود، از اعماق قلبم دوست داشتم بوفون جام را ببرد، او شایسته این قهرمانی است. مشخصا طرفدار رئال خواهم بود ولی کارنامه بوفون بدون قهرمانی چمپیونزلیگ نباید به پایان برسد. او تقریبا تمام جام ها را کسب کرده و این اتفاق خوبی نخواهد بود.

او یک فصل فوق العاده دیگر را پشت سر گذاشت و بار دیگر در فینال است و برای من، پتر چک و دیگر گلرهای مسن، اتفاق خوبی است. او نشان داده که حتی در سن ۳۹ سالگی هم می‌توان رقابتی بود. شاید حتی بتواند توپ طلا ببرد ولی چنین چیزی برای یک گلر خیلی پیچیده خواهد بود.

بازی فینال بازی برابری است. یوونتوس همیشه در دفاع قوی بوده ولی حالا در حمله نیز قدرتمند است. به نظرم شانس دو تیم ۵۰-۵۰ خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو