زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:

روز قدس برای ایجاد حس جمعی و وحدت میان مسلمانان جهان است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت:روز قدس برای ایجاد حس جمعی و وحدت میان مسلمانان جهان است و ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه کن کردن آن دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرهاد باقری با اشاره به روز قدس اظهارکرد: روز قدس نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و همبستگی جهان اسلام با هم برای مقابله به دشمن دین و انسانیت است.

وی گفت: روز قدس با ابتکار و فرمان معمار کبیر انقلاب با هدف سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی مردم فلسطین بنا شده که همواره به عنوان یک تهدید برای رژیم صهیونیستی مطرح است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افزود: راهپیمایی روز قدس به عنوان روز استکبارستیزی بر هر مسلمان واجب است.

این مسئول تأکیدکرد: ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازش کاری و مصالحه کاری رهبران ننگین و خود فروخته‌ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین‌های غصب شده و مسلمانان این خطه را به تباهی کشیده‌اند، به دنیا اعلام کنند.

باقری تصریح کرد: روز قدس برای ایجاد حس جمعی و وحدت میان مسلمانان جهان است و ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه کن کردن آن دست نخواهند کشید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو