زمان انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ -

شروع بد لوکا؛ هفته سوم چه می‌کند؟

آبی پوشان تبریزی این فصل، پنجمین سال حضور خود در سطح اول فوتبال ایران را شروع کرده اند.

سرای نور؛این تیم خصوصی اگرچه هیچگاه در قامت مدعی در لیگ برتر حضور نداشته اما به عنوان باشگاهی خصوصی، جزو تیم های دوست داشتنی و البته قابل احترام فوتبال کشور به حساب می آید.

 

اما آنها هیچگاه شروع خوبی در لیگ نداشته اند. گسترش فولاد هیچ زمان لیگ را با پیروزی آغاز نکرده؛ لیگ سیزدهم شکست مقابل استقلال و تساوی مقابل تراکتور، لیگ چهاردهم توقف در دیدار با اس خوزستان و باخت به سپاهان، لیگ پانزدهم نتیجه بدون گل برابر سایپا و شکست مقابل تراکتورسازی و فصل گذشته نیز دو تساوی صفر صفر برابر پیکان و ماشین سازی.

 

مالکان این باشگاه تبریزی در ابتدای فصل به کلی ساختار باشگاه را تغییر دادند و با انتصاب هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل، عزم خود برای حضور در بالای جدول لیگ برتر را نشان دادند. اما پس از آن لوکا بوناچیچ که در سال های اخیر چندان موفق نبوده را روی نیمکت نشاندند و چند بازیکن نیز به خدمت گرفته اند، اردوی خارج از کشور و دیدار با چند تیم مطرح ترکیه ای از جمله فنرباغچه نیز سبب شد تا همگان گسترش فولاد را تیمی آماده برای حضور در لیگ هفدهم بدانند.

 

اما گسترش لیگ را ضعیف آغاز کرد. دو شکست سنگین برابر پارس جنوبی و ذوب آهن، شرایط را برای آبی های تبریز سخت کرده و حالا پیروزی برابر سپیدرود رشت، تنها راه شاگردان بوناچیچ برای خروج از بحران حاصل است.

 

گسترشی ها در فصول قبل در هفته سوم نیز پیروز نشده اند. سه تساوی برابر سپاهان، سایپا و صبای قم و یک باخت به پرسپولیس، نتایج هفته سوم گسترش فولاد در لیگ های قبل بوده و باید دید آن ها روز پنج شنبه مقابل سپیدرود چه خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو