زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

۳۰دستگاه اجرایی دامغان به شبکه دولت الکترونیک متصل شدند

فرماندار دامغان گفت: ۳۰دستگاه اجرایی این شهرستان با هدف ارتقا خدمات دولتی، کاهش زمان خدمت رسانی و افزایش مکاتبات غیر کاغذی به شبکه دولت الکترونیک متصل شدند.

به گزارش سرای نور؛ علی اصغر مجد ضمن تاکید بر اینکه متولی اجرای طرح دولت الکترونیکی، نهاد ریاست جمهوری است که در شهرستان ها از طریق فرمانداری ها اجرای آن پیگیری می شود، ابراز داشت: این ظرفیت در حال حاضر در مراکز استان های کل کشور به بهره برداری رسیده و در فاز جدید شهرستان ها در حال متصل شدن هستند.

وی مزایای اجرای این طرح را حذف مکاتبات کاغذی در سیستم اداری بیان کرد و افزود: تسریع در ارسال و دریافت نامه ها بین دستگاه های اجرایی، شفافیت در ارسال و دریافت اطلاعات، امکان پیگیری و پاسخگویی سریع مکاتبات، حذف زمان و هزینه صرف ارسال نامه از دیگر مزایای اجرای شبکه دولت الکترونیک است.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دولت الکترونیک اقدام موثری در زمینه صرف جویی هزینه های جاری دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، گفت: پیگیری اتصال ۳۰ دستگاه اجرایی دیگر در دامغان به شبکه دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد که در فاز بعدی اجرای این طرح، دستگاه های اجرایی در شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار و تمامی دهیاری های شهرستان هم متصل به شبکه دولت الکترونیک می شوند.

مجد افزود: اجرای طرح شبکه دولت الکترونیک از نیمه دوم سال ۹۴ با آماده سازی بستر شروع شد که نخستین دستگاه اجرایی در بهمن ماه سال گذشته به شبکه دولت الکترونیک متصل شد.

منبع: مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو