زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نور دیدار کرد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد نور با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی اين شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد نور، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صدرالدين متولي رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و جمعی از كاركنان اين واحد دانشگاهي با حضور در محل کار سرهنگ علي اوسط گرجي پور فرمانده نيروي انتظامی شهرستان نور، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی تبریک گفت و اظهارکرد: ما در سطح شهرستان شاهد حضور فعال و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی هستیم.
وي با قدرداني از اقدامات مفيد و موثر نيروي انتظامي بيان كرد: امنیت از مهم ترين مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد و نیروی انتظامی با برقراري امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی كشور دارد

 

متولي تصريح كرد: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی و نظامي در کنار سایر اقشار مردم، امنیتی شایسته و قابل تحسین در کشور حاکم است.
رئيس دانشگاه آزاداسلامی واحد نور با بیان اینکه دانشگاه ها باعث توسعه و پيشرفت جامعه مي شوند، اظهار کرد: واحد نور اين آمادگی را دارد كه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در زمینه فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و با توجه به نیازهای شهرستان همکاری های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.
سرهنگ علي اوسط گرجي پور فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نور نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل سازنده و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی نور با نیروی انتظامی اظهار کرد: «ایجاد نظم و تامین امنیت در جامعه تنها توسط نیروی انتظامی امکان پذیر نیست و همه دستگاه ها و ارگان ها در سطح جامعه باید همکاری نمایند که خوشبختانه این تعامل و همکاری در سطح شهرستان نور نيز وجود دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو