زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور:

شهرستان نور با همه ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه گذار و تقویت توریسم در بخش ارتباطات با کمبودها و مشکلاتی روبرو است

فرماندار شهرستان نور گفت: شهرستان نور با همه ظرفیت‌هایی که برای جذب سرمایه گذار و تقویت توریسم با افزایش درآمدی برای مردم دارد اما در حوزه‌های مختلف در بخش ارتباطات با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که نقش کلیدی در شهرستان را ایفا می‌کند.

جلسه مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌های نور و محمودآباد در دانشگاه آزاد نور برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی شادمان در این جلسه با اشاره به وسعت شهرستان نور اظهارکرد: شهرستان نور با ۲هزار و ۶۷۵ کیلومتر سومین شهرستان از نظر وسعت در استان مازندران است که با جمعیتی بالغ بر ۱۲۱ هزار و ۵۳۱ نفر، تعداد ۶۲۴ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

 

وی با توجه به مشکلات در زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان نور افزود: شهرستان نور در حوزه زیر ساخت‌های ارتباطات به ویژه تلفن همراه با کمبودهای جدی مواجه است.

 

 

فرماندار نور با اشاره به اینکه شهرستان نور ظرفیت‌های بالایی در حوزه های مختلف برای جذب سرمایه گذار، گردشگر و فعالیت‌های مهم کشاورزی دارد، تصریح کرد: شهرستان نور در عید امسال پذیرای ۲میلیون و ۶۵۰ هزار مسافر اقامت در شب بود که رتبه دوم استان را در این زمینه به خود اختصاص داد و مسافرهای گذری این شهرستان بیش از ۷ میلیون بوده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۰ کیلومتر ساحل کاملاً ماسه ای، پارک جنگلی که در خاورمیانه بی‌نظیر است و دو پارک جنگلی بالغ بر هفت هزار هکتار، آب گرم و … از ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیر شهرستان نور است و بخش بلده به عنوان منبع و مرجع تاریخ این ملت و شخصیت‌ها و بزرگان بخش بلده از افتخارات شهرستان نور است.

 

 

شادمان تصریح کرد: این شهرستان با همه ظرفیت‌هایی که برای جذب سرمایه گذار و تقویت توریسم با افزایش درآمدی برای مردم دارد اما در حوزه‌های مختلف در بخش ارتباطات با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که نقش کلیدی در شهرستان را ایفا می‌کند.

 

وی در پایان با اشاره به قطعی برق در شهرستان خواستار رفع این مشکل شد.

زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو