زمان انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ -

اشتغالزایی به سبک صنعت گردشگری در رستوران‌داری

رستوران‌داران می توانند با کسب سود بهتر در اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور تاثیرگذار باشد مجموعه رستوران لمو با محیط زیبا و آرام و تنوع و کیفیت غذایی یکی از بهترین رستوران های شهرستان نور در غرب استان مازندران است.

یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پایه‌های صنعت گردشگری در هر کشوری موضوع تأمین غذای گردشگران داخلی و خارجی در مکان‌های آرام و مفرح است که ما آن را به نام غذاخوری یا رستوران می‌شناسیم.

تکامل صنعت رستوران داری در ایران و بهبود کیفیت غذا در رستوران ها با گستره ای از تنوع و مزه می‌تواند خود جاذبه‌ای برای گردشگران محسوب شود و رفع معضل رسانه در کشور می تواند زمینه‌ی بهتری را در جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی فراهم آورد که سبب ارتقای صنعت گردشگری در کشور می‌شود.

 

رستوران‌داران می توانند با کسب سود بهتر در اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور تاثیرگذار باشد مجموعه رستوران لمو با محیط زیبا و آرام و تنوع و کیفیت غذایی یکی از بهترین رستوران‌های شهرستان نور در غرب استان مازندران است.

هادی معماری مدیر مجموعه لمو در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: این مجموعه در سه طبقه و یک هزار و ۸۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: دراین مجموعه طبخ غذا با بهترین کیفیت و در حضور مشتری انجام می شود که ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر را در خود دارد و با توجه به شرایط کلی رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در حال حاضر میزبان یک سوم ظرفیت است.

مدیر مجموعه لمو با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از نیروی کار بومی هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا به طور مستقیم برای ۴۰ نفر اشتغالزایی شد که بیشتر  این افراد متخصص و با تحصیلات عالی در این مجموعه مشغول به کار هستند و در هر بخش سالن، آشپزخانه، سرآشپز و… از افراد متخصص و با تجربه استفاده می‌شود.

 

معماری با اشاره به سهبخش در این مجموعه تصریح کرد: در بخش فست فود ۵۰ غذای فست فودی و رستوران ایرانی ۴۰ نوع کباب از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور به صورت تخصصی و در بخش دیگری از ۳۵ نوع نوشیدنی سرد و گرم انواع بستنی و کیک با بهترین کیفیت و خدمات برای مهمانان ارائه می‌شود.

 

مدیر مجموعه لمو با اشاره به افتتاح این مجموعه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نور در هشت ماه گذشته افزود: افزایش مکرر قیمت‌ها و تامین اقلام اولیه از مشکلات مهم این مجموعه است.

معماری در پایان با قدردانی از همکاری و مساعدت فرمانداری و برخی ادارات از جمله گردشگری، ارشاد و صمت گفت: از دیگر مسئولان انتظار داریم تا با همکاری به موقع ما را در جذب گردشگر و اشتغالزایی در شهرستان یاری کنند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ اسفند, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو