زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ -

دیدار با جانبازان سرفراز شهرستان نور+تصاویر

فرماندار شهرستان نور با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت:جانبازان شناسنامه این مرز و بوم هستند و در کلام جانبازان درس بزرگ ولایت‌مداری نهفته است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در نخستین هفته کاری خود با حضور ائمه جمعه شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور، خطیبی رئیس دفتر نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، شهرداران و شوراهای اسلامی، بخشداران، سرپرست بنیاد شهیدو ایثارگران شهرستان و… با جانبازان شهرستان نور دیدار کردند.

 

 

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور در دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس شهر رویان و نور آقایان داریوش بابایی، احمد خزایی، قنبر کریمی، کریم احمدی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در حقیقت جانبازان سند زنده و سمبل استقامت و مبارزه  در دفاع مقدس هستند که این حماسه ها را باید در قامت جانبازان ببینیم که مایه افتخار ، سربلندی و عزت هستند.

 

 

وی گفت: پیشرفت‌ها، توسعه و امنیت کشور را مرهون و مدیون حماسه‌ساز ی ایثارگری، رزمندگان، شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز کشور هستیم و امروز جوانانی که از دین دفاع می کنند همه یک مسیر را طی می کند.

 

امام جمعه نور بیان کرد: جانبازان برای حفظ دین و ارزشهای الهی در مقابل دشمنان ایستادند و دشمن همیشه در تقابل با دین به ویژه مکتب شیعه است و این مکتب انسان ساز ظلم و ظالم را نمی‌پذیرد و پیروان این مکتب می‌خواهند آزاد زندگی کنند که ارمغان آزادی در سایه رشادت‌های است که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس داشتند.

 

 

 

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهارکرد: جانبازان شناسنامه این مرز و بوم هستند و در کلام جانبازان درس بزرگ ولایت‌مداری نهفته است.

 

و ی گفت: بهره مندی از مواهب الهی، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون رشادت های رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

 

 

 

فرماندار شهرستان نور افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی بتوانیم در ادامه راه این عزیزان در رفع مشکلات مردم شرایط لازم را فراهم کنیم.

 

در ادامه دیدارها در بخش چمستان حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه چمستان در دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس با آقایان عباسعلی توکلی و حشمت الله توکلی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارکرد: امروز شاهد درد و رنج جانبازان دفاع مقدس و پرستاری و صبوری خانواده این بزرگواران بودیم که هر چه داریم به برکت ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان است.

 

 

وی گفت: مسئولان بدانند که میز و صندلی و مسئولیتی که دارند به واسطه جانفشانی رزمندگان و خون شهدا است که مسئولیت آنها را در خدمتگزاری در جامعه اسلامی سنگین تر و سخت تر می کند.

 

امام جمعه چمستان افزود: وظیفه ما این است که همیشه به یاد داشته باشیم امنیت و آسایش امروز ما به دلیل آرمان‌هایی است که این عزیزان برای آن جانفشانی کردند و باید از آن حراست و پاسداری کنیم.

 

گفتنیست امام جمعه چمستان، فرماندار شهرستان نور و همراهان پس از دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای شهر چمستان بر سر مزار دو شهید خوشنام شهر چمستان رفتند و با ادای احترام به شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام ایران اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو