زمان انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ -

نائب رئیس هیئت ووشو شهرستان نور

کارنامه ووشو شهرستان نور درخشان و در استان و کشور زبانزد است

مسابقات ووشو شهرستان نور به مناسبت گرامیداشت شهدای هفت تیر و مبارزه با مواد مخدر در چهار رده سنی خردسال، نونهال، نوجوانان، جوانان برگزار شد.

مهدیه وحیدیان نائب رئیس هیئت ووشو شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص مسابقات ووشو شهرستان اظهارکرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای هفت تیر و مبارزه با مواد مخدر در چهار رده سنی خردسال، نونهال، نوجوانان، جوانان برگزار شد.

 

وی گفت: کارنامه ووشو شهرستان درخشان و در استان و کشور زبانزد است و در سال‌های گذشته قهرمانان زیادی داشتیم اما با شرایط کرونایی این رشته ورزشی مانند بسیاری از رشته‌ها کم رنگ شد.

 

 

نائب رئیس هیأت ووشو شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مناسب بعد از کرونا فعالیت این هیأت در سطح شهرستان افزایش پیدا کرد و نخستین مسابقات شهرستانی بانوان را بعد از شرایط کرونایی برگزار کردیم.

 

 

وحیدیان با اشاره به مسابقات شهرستانی بانوان در چهار رده سنی بیان کرد: این مسابقات با دو هدف افزایش انگیزه و آمادگی فیزیکی برگزار شد تا ورزشکاران توان جسمی خود را محک بزنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح استانی و کشوری نیاز به زمان بیشتری برای آمادگی دارد، اظهارکرد: تیم‌های بانوان ووشوکار شهرستان نور از مدال آوران مسابقات استانی و کشوری هستند و از افتخارات این شهرستان می‌توان از قهرمانان زیادی مانند خانم‌ها کیانی، سمانه خجسته ، محدثه فخاری و… نام برد.

 

نائب رئیس هیئت ووشو شهرستان نور افزود: شهرستان نور سالن‌های زیادی دارد اما کمبود تجهیزات و امکانات گرمایی و سرمایی، نبود سالن اختصاصی بانوان و نظم در استفاده از ساعت سالن از مشکلات ورزشکاران است که با مدیریت و تجهیز داشته‌های خودمان می‌توانیم شرایط مطلوبتری برای ورزشکاران فراهم کنیم.

 

 

وحیدیان با اشاره به اینکه مسابقات استانی و کشوری در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، یادآورشد: مربیان زیادی در این رشته فعال هستند که با توجه به تعداد هنرجویان در این رشته می‌توانیم برای مسابقات استانی و کشوری از هنرجویان استفاده کنیم.

 

 

وی با اشاره به برگزاری لیگ شهرستان افزود: فاطمه باقری مسئول برگزاری مسابقات شهرستان نور از مربیان فعال این رشته هستند و مربیان با تجربه با کارت داوری و مربیگری این مسابقات را داوری کردند.

گفتنی است در این مسابقات به ترتیب تیم‌های چمستان، رویان و نور به مقام‌های اول، دوم و سوم دست پیدا کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو