زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد:

افتتاح ۱۰۵ میلیارد تومان پروژه در بخش چمستان/پیگیری تاسیس شهرداری لاویج هستیم

فرماندار شهرستان نور گفت: پروژه‌های متعددی به مناسبت دهه فجر در بخش چمستان با اعتبار حدود ۱۰۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگاران در بخش چمستان اظهارکرد: پروژه‌های متعددی به مناسبت دهه فجر در بخش چمستان با اعتبار حدود ۱۰۵ میلیارد تومان افتتاح شد و در دهستان زیبای لاویج در حوزه‌های بهسازی معابر، مرکز جامع سلامت، ساختمان اورژانس به همت مردم و خیرین و زحمات شبکه بهداشت و درمان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

وی‌گفت: امیدوارم در کنار اجرای پروژه‌هایی مانند گازرسانی، جاده و … در منطقه پروژه فیبر نوری تا سال ۱۴۰۲ برای ارتباط پایدار اینترنتی در منطقه لاویج به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: لاویج با استقبال گردشگران و خانه دومی‌ها در جایگاه ملی قرار گرفته و ارائه خدمات باید منسجم‌تر شود.

این مسئول افزود: با توجه به درخواست مردم لاویج برای تاسیس شهرداری پیگیری این موضوع از راه قانونی هستیم  تا مردم منطقه از خدمات مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

بیژن پولادی بخشدار بخش چمستان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با تبریک دهه فجر اظهارکرد: دهه فجر یادآور روزهای پرخاطره و سرنوشت‌ساز ملت ایران اسلامی است و مردم ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) می‌دانند و هرساله این ایام را جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به پروژه‌های بخش چمستان در دهه فجر بیان‌کرد: پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بخش چمستان برگ زرینی از خدمات دولت مردمی ایران با همت فرماندارشهرستان، نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، دستگاه‌های اجرایی و … با اعتبار بالغ بر حدود ۱۵۰ میلیارد در قالب ۱۵ طرح افتتاح شد.

بخشدار چمستان خاطرنشان‌کرد: در دهه فجر بخش زیرساختی، آسفالت معابر اصلی روستاها، بخش خوداشتغالی و اهدای تسهیلات جهت اشتغال، پروژه بهداشت و درمان، مخابرات، راهسازی، راهداری، پروژه‌های شهرداری چمستان، امور توزیع برق و … به بهره برداری رسید.

این مسئول با اشاره به کلنگ زنی در بخش چمستان افزود: کلنگ‌زنی یک حلقه چاه عمیق در روستای افراده  که ۹ روستا را تحت پوشش دارد توسط نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان نور، مسئولان چمستان  کلنگ زنی شد که کار اجرایی آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

پولادی با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری مسئولان شهرستان گفت: این پروژه‌ها با همت نماینده مجلس، فرماندار شهرستان نور، معاونت عمرانی، دهیاری و شورای اسلامی و مسئولان بخش چمستان در راستای اعتلای خدمت‌رسانی به مردم در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو