زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ -

کارگاه توانمندسازی مجمع بسیج سپاه شهرستان نور

کارگاه توانمندسازی مجمع بسیج سپاه شهرستان نور با کارگروه ششگانه اقتصادی، فرهنگی، زنان و خانواده، تعلیم و تربیت و ... با حضور رئیس مجمع بسیجیان سپاه کربلای مازندران و اعضای گروه در شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سرهنگ علی محمدی جانشین سپاه ناحیه نور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: نهادی در سپاه شهرستان به منظوراولویت‌بندی مسائل شهرستان در راستای فعال ‌سازی، پویایی، رونق، اجرای برنامه‌ها و رفع مشکلات به نام مجمع بسیج شهرستان تشکیل شد.

 

وی گفت: این نهاد با هدف کمک‌رسانی در کنار دولتمردان برای پیشبرد کارها واهداف در دولت و جامعه پردازی شکل گرفته و کارگاه توانمندسازی مجمع بسیج سپاه شهرستان نور با کارگروه ششگانه اقتصادی، فرهنگی، زنان و خانواده، تعلیم و تربیت و … با حضور رئیس مجمع بسیجیان سپاه کربلای مازندران و اعضای گروه در شهرستان برگزار شد.

 

 

وی افزود: دکتر حسینی رئیس مجمع بسیجیان سپاه کربلای مازندران در این جلسه در راستای احصای مسائل شهرستان در رفع مشکلات، اولویت‌بندی و نتیجه‌گیری مسائل به صورت علمی، تخصصی و پژوهشی سخنانی را بیان کردند و قاسمیان مسئول مجامع ستاد تخصصی اقشار سپاه کربلا استان در این کارگاه در خصوص ساختار و قالب بندی مجموعه توضیحاتی را ارائه دادند.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو