زمان انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ -

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد:

لزوم شناسایی و رفع کمبودها برای آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: شناسایی و رفع کمبودها سبب می‌شود سال جدید تحصیلی شاد و مطلوبی را با مشارکت خانواده‌ها و دانش‌آموزان داشته باشیم.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حسین کمالی پاشاکلایی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران به میزبانی شهرستان نور اظهارکرد: فصل تابستان باید فعالیت‌ها و برنامه‌های لازم برای بازگشایی مدارس مرور ‌شود و در این نشست‌ها به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

 

وی با اشاره به ضرورت آمادگی برای سال تحصیلی جدید بیان‌کرد: هدف از این نشست ارائه گزارش عملکرد از میزان پیشرفت کار و برنامه‌ها و تدوین آخرین سیاست‌ها و برنامه‌های ما که مکمل فعالیت‌هایی است که از قبل به آن‌ها اعلام شده تا موانع و چالش‌ها در این نشست مطرح و رفع شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: سال تحصیلی جدید منطبق با اهدافی که از قبل تعیین شده بازگشایی و هرچه در حوزه ثبت‌نام، توزیع کتاب، تجهیز نیازمندی‌های مدارس و… وجود دارد در این جلسات مطرح و همه مکلفند در قالب کارگروه‌هایی که تعریف شد، فعالیت‌ها را پیگیری کنند.

 

این مسئول خاطرنشان‌کرد: شناسایی و رفع کمبودها سبب می‌شود سال جدید تحصیلی شاد و مطلوبی را با مشارکت خانواده‌ها و دانش آموزان داشته باشیم و با توجه به اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذاری است باید با مشارکت همه گروه‌هایی که به طریقی ذی‌نفع در آموزش و پرورش هستند مانند دانش‌آموزان، اولیا و … بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

کمالی تأکیدکرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که با تعامل، شرایط مشارکتی و اشتراک‌گذاری ظرفیت دیگر دستگاه‌ها و خانواده کارها را به سرانجام می‌رساند و خانواده‌ها با همکاری و همراهی با معلمان در مدارس در آغاز سال تحصیلی مطلوب‌ترسهیم باشند تا دانش آموزان با نشاط در کنار همسالان و دوستان در کلاس‌ها برای تحصیل علم و دانش تلاش کنند.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: کار خبرنگاری مقدس است و خبرنگاران در بیان واقعیت‌ها و حقایق جامعه تلاش می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مرداد, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو