زمان انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ -

فرماندار شهرستان نور:

مسئولان مقابل مطالبات مردمی پاسخگو باشند

فرماندار شهرستان نور گفت: خبرنگاران مشکلات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند و مسئولان باید در مقابل مطالبات مردمی پاسخگو باشند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،بیژن پولادی در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: ارتباط دوسویه لازمه کار رسانه و خبرنگار است و نقش رسانه در انعکاس اخبار و واقعیت‌های جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم نشر اخبار و رویدادها قرار دارند، افزود: امروز در عصر پسا صنعت و اطلاعات قرار داریم و دسترسی به اخبار برای همه اقشار جامعه امکان‌پذیر است و برای تحلیل و تشخیص درستی یا نادرستی خبر افزایش سواد رسانه‌ای برای همه ضروریست.

 

فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: رسالت فعالان رسانه انعکاس واقعیت در چهارچوب حاکمیت و نظام است و خبرنگار باید اهل تحلیل و تحقیق باشد و انتشار هر خبر خام و بدون پایش و تحلیل کار غیر حرفه‌ای و ضد خبر محسوب می‌شود.

این مسئول با قدردانی از تلاش خبرنگاران شهرستان نور اظهار‌کرد: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی مشکلات و مطالبات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند و مسئولان باید در مقابل مطالبات مردمی پاسخگو باشند.

پولادی با اشاره به استقبال از انتقاد سازنده رسانه‌ها افزود: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و معتقدیم این انتقادها سبب پیشرفت در توسعه و آبادانی است اما ورود اغراض شخصی، توهین به مردم و مسئولان، سیاه‌نمایی عملکردهای نظام در راستای اهداف ضد انقلاب و ایجاد ناامیدی در جامعه، خیانت و همراهی با دشمن است.

وی تأکیدکرد: کنترل گفتمان در فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه‌ها ضروریست تا از هرگونه عواقب ناگوار پیشگیری شود.

 

  

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو