زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ -

همزمان با چهارمین روز هفته دولت

افتتاح پروژه اصلاح هندسی و دور برگردان ورودی ایزدشهر

پروژه اصلاح هندسی و دور برگردان ورودی ایزدشهر از سمت شرق ه طول ۵۰۰ متر و مساحت آسفالت ۱۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در آیین افتتاح پروژه اصلاح هندسی و دور برگردان ورودی ایزدشهر از سمت شرق با قدرانی از زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر اظهارکرد: طراحی میدان با شعاع ۵۰۰ متر کار بزرگی بوده و نیازمند یک فکر خلاق و یک مهندسی خوب است.

 

 

 

فرماندار شهرستان نور از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر خواستار ارتباط بیشتر با رسانه‌ها شد و افزود: مزیت میدان، هزینه‌های طرح، برنامه‌های آینده و عملکردهای شهرداری ایزدشهر به رسانه‌های شهرستان اعلام شود.

 

 

این مسئول با اشاره به مطالبات مردم ایزدشهر بیان کرد: هدایت آب‌های سطحی از مطالبات مردم ایزدشهر است و کار کانالی که به این منظور احداث شد تا زمان فصل گرما با قدرت ادامه پیدا کند.

 

پولادی با اشاره به روکش آسفالت کوچه و خیابان‌ها و توسعه متوازن در ایزدشهر خاطرنشان‌کرد: نگاه دولت سیزدهم توسعه متوازن است و با توجه به نقاط کم برخوردار شهر ایزدشهر، تلاش کنیم شمیم خدمت را همه اقشار جامعه احساس کنند.

 

 

فرماندار شهرستان نور با اشاره به توجه به ضلع جنوب شهر و توسعه شهرسازی و نماد شهری افزود: اتحاد و همدلی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر می‌تواند مسیر رشد و توسعه شهر را هموار کند.

 

 

علی اصغر مسلم‌پور شهردار ایزدشهر در آیین افتتاحیه این پروژه اظهارکرد: این پروژه به طول ۵۰۰ متر و مساحت آسفالت ۱۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اجرا شد.

 

وی با اشاره به کانال به طول ۹۰۰ متر بیان کرد: طول اجرای کانال شامل خاکبرداری و لوله گذاری مسلح با عرض داخلی ۸۰ سانتی‌متر برای هدایت آب‌های سطحی است.

 

شهردار ایزدشهر خاطرنشان‌کرد: در این پروژه طول جداول کناره و رفوژ وسط به طول ۳۰۰ متر اجرا و ۶۵۰۰ تن برای فضای سبز خاکریزی انجام شد.

 

این مسئول از اقدامات اجرای این پروژه به زیرسازی، طول رنگ آمیزی جداول کناره و رفوژ وسط، مساحت فضای سبز میدان مرکزی و لچکی اطراف میدان، خرید گل و گیاه،  خرید علائم رانندگی و رنگ ترافیکی و … اشاره کرد.

 

مسلم‌پور با قدردانی از اعضای شورای اسلامی و همکاران شهرداری ایزدشهر افزود: این میدان در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه ایزدشهر نامگذاری می‌شود.

 

پروژه اصلاح هندسه میدان ورودی ایزدشهر از سمت شرق با حضور فرماندار شهرستان نور، معاونین فرماندار، امام جمعه و شهردار و شورای اسلامی شهر ایزدشهر، فرمانده سپاه شهرستان نور و دیگر مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

 

   

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو