زمان انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ -

فرماندار شهرستان نور:

فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

فرماندار شهرستان نور گفت: جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا و مأنوس شوند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،بیژن پولادی پنج‌شنبه شب در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در سالن پیامبر اعظم (ص) رویان اظهارکرد: رزمندگان دفاع مقدس و وارثان امام حسین علیه السلام که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها نقش آفرین بودند، جان و مال خود را برای اسلام، انقلاب و میهن فدا کردند تا انقلاب اسلامی زنده بماند.

 

وی گفت: رزمندگان دفاع مقدس و ذخیره‌های بزرگ انقلاب اسلامی همواره میدان‌دار در همه عرصه‌ها هستند و امیدواریم بتوانیم در راستای مکتب سیدالشهدا که انقلاب اسلامی از آن تأسی گرفته است برای رسیدن به قله و تمدن اسلامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: شما رزمندگان مردان بی‌ادعای این مکتب و سنگر همواره با خلوص خویش در حال صدور انقلاب و ذخایر آن هستید و نسل‌های بعدی نیازمند انتقال این تفکر و نگاه است.

 

پولادی با اشاره به نسل‌های امروز و فردا خاطرنشان‌کرد: جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا و مأنوس شوند تا مدیران و جوانانی پرورش دهیم که در تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه مکتب امام حسین (ع) باشیم و با صدور انقلاب اسلامی، در آینده نزدیک پرچم اسلام را بر فراز جهان برافراشته ببینیم.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان نور نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص رهبری اظهارکرد: خداوند دو نعمت بزرگ ولایت و امامت را عطا فرمود که مشروعیت ولایت مطلقه غدیر از ناحیه خداست.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه نعمت ولایت بزرگترین نعمت معنوی است، گفت: ما باید قدردان این نعمت و مقام معظم رهبری باشیم که با مدیریت الهی و پیامبر گونه بیش از ۳۰ سال توانستیم از بسیاری مشکلات و فتنه‌های بزرگ عبور کنیم.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان نور با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، افزود: هر کجا ما به حرف مقام معظم رهبری گوش فرا دادیم و پشت سر آن حرکت کردیم پیشرفت معنوی و ظاهری داشتیم.

 

 

یوسفی تأکیدکرد: مقام معظم رهبری یک نعمت بزرگی است که اگر از آن غافل شویم ضربه‌ای سنگین خواهیم خورد و هیچ کشوری چنین رهبری بیدار و دشمن شناسی ندارد.

وی با اشاره به سخنان رهبری افزود: این جنگ برای ما یک گنج بود و ما می‌توانیم از این جنگ، گنج استخراج کنیم و یکی از معادن قیمتی در دوران دفاع مقدس و ۸ سال جنگ این بود که کشور، جامعه و جبهه‌ها یکدست دانشگاه عرفان و معرفت بودند و در دوران دفاع مقدس سنگرها مسجد و مسجدها سنگر بود.

 

           

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ شهریور, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو