زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی :

دهیاران سفیران فرهنگی در روستاها هستند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه باید متوازن حرکت و با فرهنگسازی مردم روستا را در کار همراه کنیم و دهیاران سفیران فرهنگی در روستا هستند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان نور اظهارکرد: شهرستان نور سرزمینی که میراث مردان بزرگی مانند نیما یوشیج، شهید شیخ فضل الله نوری، علامه محدث نوری و … در ایران زمین است.

 

وی تصریح کرد: مدیران شهرستان نور با تفکر جهادی و بدون تعصبات جناحی در شهرستان تلاش می‌کنند تا بار امانتی که به آن‌ها سپرده شده را به سرمنزل مقصود برسانند.

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به نخستین بانوی مدیر شهرستان نور در معاونت فرمانداری این شهرستان افزود: حضور این بانوی توانمند و ارزشی در شهرستان نور تجربه‌ای است که کار سخت را برای بانوان نهادینه می‌کند و هم با تجربه کاری در مرکز استان می‌تواند در رفع مشکلات شهرستان تأثیر گذار باشد.

 

این مسئول بر تعامل و هماهنگی دهیاران با شوراهای اسلامی روستا و تعامل با مردم و مدیران تأکید کرد و افزود: برای توسعه باید متوازن حرکت و با فرهنگسازی مردم روستا را در کار همراه کنیم و دهیاران سفیران فرهنگی در روستا هستند.

 

علی اسماعیلی توسعه اجتماعی را بسیار مهم نام برد و تصریح کرد: در روستاها باید وحدت و همدلی و مهربانی نسبت به یکدیگر ایجاد شود و مردم را در تصمیم گیری‌های روستا مشارکت دهید.

 

 

وی پاکسازی و زیبا سازی روستا، درختکاری، آسفالت راه روستایی و … را ضروری دانست و بردرآمد پایدار در روستاها تأکید کرد و افزود: دهیاران باید تمهیدات لازم را برای پایدار کردن بودجه دهیاری‌ها انجام دهند.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به هماهنگی دهیاران با مدیران خاطرنشان کرد: در کار مدیریت همه مردم یکسان هستند و کار غیر قانونی نباید انجام شود اما تا جایی که امکان دارد باید قانون را به نفع مردم خم کنیم زیرا قانون برای خدمت رساندن به مردم است تا مردم از قانون نفع ببرند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سیاست زدگی آفت خدمت رسانی به مردم است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای پیگیری کار دهیاران استفاده می‌کنم.

زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو