زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

پاکدامن: در جایزه بزرگ تهران خودم را ارزیابی کردم

ملی‌پوش اسلحه سابر تیم ملی شمشیربازی می‌گوید با توجه به نزدیکی جام‌جهانی الجزایر، برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ تهران باعث شد شمشیربازان وارد فضای رقابتی شوند و خودشان را محک بزنند.

سرای نور؛علی پاکدامن پس از قهرمانی در رقابت‌های جایزه بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این رقابت‌ها شمشیربازان همه رده‌های سنی حضور دارند و فدراسیون نیز جایزه نقدی را به نفرات مدال‌آور اهدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هر سال فدراسیون ۴ مسابقه داخلی برگزار می‌کند، توضیح داد: مسابقه‌های داخلی فدراسیون شامل ۳ جایزه بزرگ و یک قهرمانی کشور است که این مسابقه‌ها، دومین جایزه بزرگ امسال بود.

ملی‌پوش شمشیربازی با بیان اینکه نتایج مسابقه جایزه بزرگ در رنکینگ داخلی شمشیربازان تاثیر دارد، تاکید کرد: علاوه بر این موضوع، با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی الجزایر نیز نزدیک است، حضور در این مسابقه‌ها باعث شد شمشیربازان وارد فضای رقابتی شوند. البته نمی‌شود این مسابقه‌ها را ملاک قرار داد اما برای خود من مهم بود که از شرایط فنی خودم ارزیابی داشته باشم.

پاکدامن همچنین با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهانی اسلحه سابر در الجزایر خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از ۸ تا ۱۱ آبان ماه در دو رده تیمی و انفرادی برگزار می‌شود. اردوهای ما از ۱۸ مهرماه به مدت حدود دو هفته برگزار خواهد شد و تیم ما ۶ آبان به الجزایر خواهد رفت.

او درباره نفرات اعزامی به این رقابت‌ها و اینکه آیا خودش جزو این نفرات خواهد بود نیز گفت: از اینکه چه کسانی تیم ما را تشکیل می‌دهند خبر ندارم ولی با توجه به رنکینگم به احتمال زیاد خودم در بین نفرات اعزامی خواهم بود.

پاکدامن در پایان نسبت به موفقیت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی و کسب مدال ابراز امیدواری کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو