زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ -

بررسی مشکلات روستاهای بخش چمستان

جلسه شورا محوری با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد و مسئولان شهرستان در روستاهای بخش چمستان شهرستان نور برگزار شد.

گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه شورا محوری با حضور ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در روستاهای امیرآباد و کچلده بخش چمستان شهرستان نور برگزارشد.

در این جلسه هزار جریبی  بخشدار چمستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری رئیس اوقاف نور ، مهندس کاظمی رئیس بنیاد مسکن نور، حسینی رئیس منابع طبیعی،  دهیاران، اعضاهای شورای اسلامی روستاهای امیرآباد و کچلده حضور داشتند.

در این جلسه اجرای فاز دوم طرح هادی روستای امیرآباد و حل مشکلات برای تاسیس خانه بهداشت مستقل در کچلده، رفع مشکلات زمین‌های اوقافی دو روستا، کسب موافقت منابع طبیعی و اوقاف برای احداث دفتر دهیاری کچلده، قیر آسفالت کچلده، تخصیص زمین ورزشی منتهی به امام زاده کچلده با هماهنگی منابع طبیعی و اوقاف مطرح شد.

 

 

حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به وقفی بودن یک دانگ از روستای کچلده اظهارکرد: درصدی از عواید صرف این روستا و با توجه به متن وقف، عواید آن در روستای ییلاقی نج نیز استفاده می شود.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی و دهیاری مکاتبه ای با اوقاف استان داشته تا از زمین مجاورت امام زاده حسن رضا کچلده برای احداث دفتر دهیاری استفاده شود.

ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت جلسه‌ای در روستای دارکلا بخش چمستان با همراهی هزار جریبی بخشدار چمستان، رنجبر رئیس جهاد کشاورزی نور، کاظمی رئیس بنیاد مسکن نور، نائیجی رئیس اداره گاز چمستان و دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برای بررسی مشکلات و مسائل این روستا برگزار کردند.

 

بازنگری طرح هادی، کمبود چاه کشاورزی، تخصیص اعتبار برای ادامه طرح لایلینگ وتغییر کاربری روستا ازمهمترین مسائلی است که در این جلسه مطرح شد.

ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در این جلسه قول مساعد برای تخصیص اعتباراتی برای بازنگری طرح هادی، رفع مشکلات مرتبط با کمیسیون ماده ۹۹، حفر چاه عمیق کشاورزی دادند و در رابطه با حفر چاه تماسی با یخکشی مدیر آبفا استان مازندران داشت که مقرر شد دهیاری و شورای روستای دارکلا برای پیگیری موضوع به همراه نامه نماینده مجلس به اداره کل آبفا استان مراجعه کنند.

در این جلسه مقرر شد اجرای طرح هادی و آسفالت نیز با شرایط موجود قیر توسط بنیاد مسکن تأمین ‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو