زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ -

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و کندوان

رئیس پلیس‌راه مازندران وضعیت رفت و آمد خودروها در محورهای هراز و کندوان را نیمه‌سنگین توصیف کرد.

به گزارش سرای نور؛ جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران  اظهار کرد: در حال حاضر رفت و آمد  خودروها در محورهای هراز و کندوان نیمه‌سنگین است.

وی همچنین اعلام کرد آمد و شد خودروها در محور فیروزکوه و سمنان ـ مازندران روان و عادی است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همچنین از نظر جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

این مسؤول با اشاره به تغییر محدودیت‌های ترافیکی روز پایانی این هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلی به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۱۹ و جمعه ۲۳ مهرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور فیروزکوه از ساعت هشت جمعه ۲۳ مهرماه امسال به ساعت ۱۰ تغییر یافت و این محدودیت تا ساعت ۲۴ جمعه در این محور ادامه دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه ۲۳ مهرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ مهر ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو