زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

آقای گلی و قهرمانی در انتظار کریم و رفقا

امروز آخرین روز از نیم فصل نخست سوپرلیگ یونان در شرایطی برگزار می شود که آقای گلی و قهرمانی نیم فصل در انتظار ستاره ایرانی و رفقایش در المپیاکوس قرار دارد.

سرای نور؛سایت SDNA یونان در گزارشی پیرامون بازی حساس امشب در ورزشگاه کارایساکی نوشت:« تاکیس لیمونیس سرمربی المپیاکوس امیدوار است امشب به روند بردهای اخیر خود با درخشش زوج رویایی خط حمله متشکل از انصاری فرد- فورتونیوس ادامه دهد تا عنوان قهرمانی نیم فصل را بالاتر از تمام رقبا به خود و شاگردانش اختصاص دهد».

این درحالی است که بازی امشب جنگ آقای گلی میان مدعیان اصلی نیز محسوب می شود، چون کریم انصاری فرد از المپیاکوس و پدرو کارنو از جیانینا هر یک با ۷ گل زده در صدر ایستاده و گلزنی در بازی امشب می تواند آقای گلی نیم فصل نخست سوپرلیگ یونان را برای آنها به ارمغان بیاورد. از همین رو ستاره ایرانی که در ابتدای فصل تا آستانه کنار رفتن از قهرمان یونان پیش رفت حالا در پایان نیم فصل این فرصت را دارد تا به عنوانی ارزشمند در یونان و اروپا برسد.

نکته جالب این که امروز روزنامه های آتن هم به این مورد اشاره و با انتشار تصاویری از ستاره ایرانی این روزهای المپیاکوس از کریم به عنوان خطرناک ترین مهاجم و امید اول گلزنی طرفداران سفید و قرمزپوشان شهر آتن نام بردند تا بر میزان محبوبیت و شهرت ملی پوش ایرانی اضافه شود.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو