زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ -

محدودیت‌هایی که استقلال در نقل‌وانتقالات برای خودش ایجاد کرده است

به نظر می رسد لیست ورود و خروج استقلال آنطور که باید و شاید کارشناسی نشده بوده وگرنه سه اشکال بزرگ در آن دیده نمی‌شد.

به گزارش سرای نور؛ با وجود آنکه در باشگاه استقلال مدعی هستند که لیست مازاد و خریدهای این تیم کاملا با کارشناسی انتخاب شده اما به نظر می رسد اشکال‌هایی در این دو لیست دیده می شود که نمی توان از کنار آنها راحت گذشت.

به عنوان مثال باید پرسید این چه کارشناسی بوده که پروپئیچ که یک سال دیگر قرارداد دارد و مبلغ عجیب و بسیار بالای سیصد هزار دلار را با او بسته اند در لیست مازاد قرارداده اند که غرامتی حدود یک میلیارد برای استقلال در پی دارد.

یا مثلا اینکه آمار بازی های حنیف عمران زاده از امین حاج محمدی بهتر است اما این یکی در لیست خروج قرار می گیرد و آن یکی ماندگار می شود؟

حتی در مورد طالب لو که بهترین دروازه بان دوم ایران محسوب می شود و هیچ حاشیه ای هم ندارد نیز باید مکث کرد چون اگر بنا بر این باشد که حاشیه دارها بروند« مثل عمران زاده» اینجا در قفس توری حاشیه های رحمتی بسیار بیشتر از طالب لو بوده و انواع محرومیت ها و دعوا با امیر قلعه نویی و … را در کارنامه رحمتی می بینیم.

این اما تنها ایرادات لیست خروج نیست.

با توجه به اینکه فرشید باقری و علی قربانی هم بیش از بیست و سه سال سن دارند، استقلال تا حالا ۱۶ بازیکن بالای بیست و سه سال دارد که تنها دو بازیکن بالای بیست و سه سال را می تواند اضافه کند.

این همه در حالی است که این تیم هم در دفاع و هم در حمله و هم حتی در مرکز زمین و در صورت جدایی ابراهیمی هنوز بازیکن لازم دارد و به این ترتیب چندان شرایط خوبی در استقلال حکم فرما نیست.

اگر چه نمی توان این تیم را بحران زده دانست اما باید تاکید کرد هنوز فوق العاده هم عمل نکرده اند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو