زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

هفته دفاع مقدس زمان نمایش اقتدار نظام مقدس اسلامی است

فرماندار نور در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس ایام نمایش اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

هادی خنجری در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که صبح امروز در فرمانداری شهرستان نور برگزار شد ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرخم هفته دفاع مقدس را ایام نمایش اقتدار نظام مقدس اسلامی دانست و افزود شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار جان و هستی خود به ما درس زندگی آموختند ، ولی چه شد که فاصله ما وآرمانهای شهدا اینقدر زیاد شده است.وی افزود: شهدا که از جوانی، هستی و خانواده های خود گذشتند قطعاً از ما خواهند پرسید که بعد از ما چه کرده اید؟!

 

 

 

 

img_6990

 
نماینده عالی دولت در شهرستان نور هفته دفاع مقدس را زمان مناسبی برای تفکر مسئولین و مردم درخصوص عملکردشان دانست و افزود : تفکر به منش و روش شهدا می تواند تلنگر خوبی برای ما باشد تا دچار غفلت نشویم. خنجری خاطرنشان کرد : شهدا به عنوان پاکان آخرالزمان برای یاری امام زمان خود دنیا را تغیر دادند و ما وظیفه داریم اعمال و رفتارمان را با خط میزانی که شهدا تعیین کردند ، بسنجیم.
فرماندار نور با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس اسلامی به نام هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر گره خورده است خواستار گرامیداشت هر چه بیشتر و در خور شأن این هفته شد.
در ادامه جناب سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نور به عنوان دبیر ستاد به تشریح برنامه های پشیش بینی شده پرداخت و خواستار مشارکت تمام مدیران و پرسنل دستگاههای اجرایی و بسیجیان شهرستان در برنامه های این هفته شد.

 

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو