زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ -

کلنگ زنی پروژه احداث پل سبزه‌رود در شهر رویان

پروژه سبزه‌رود در شهر رویان با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و شورای اسلامی شهر رویان و... کلنگ‌زنی شد.

 

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نوراحمد توکلی فرماندار شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان اظهارکرد: این پروژه پل ارتباطی بین شرق و غرب رویان بر روی رودخانه پرتردد سبزه رود است.

 

وی‌ با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی ساحل رویان گفت: با توجه به آبنمای که خطر آفرین بود این پروژه از محل اعتبارات شهرداری رویان آغاز شد اما برای شهرداری  رویان مبلغی از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تخصیص خواهیم داد.

 

 

فرماندار نور با اشاره به پل کمربندی رویان بیان‌کرد: چند عامل سبب وقفه در ساخت این پروژه شد که یکی از عوامل، برکناری تیرهای برق به واسطه عبور لوله گاز بود که پس از مدت سه ماه هماهنگی با اداره گاز تیرها نصب و پیمانکار مشخص شد و در ایام نوروز کار تعطیل بود اما با آغاز کاشت تیربرق و برکناری تأسیسات برق، کار عملیاتی اجرایی پل ادامه پیدا می‌کند.

 

جعفر حسین زاده شهردار شهر رویان در کلنگ‌زنی پروژه پل سبزرود در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: آغاز عملیات اجرایی پل ارتباطی خیابان مسجد جامع به خیابان فرهنگ به طول ۲۶ و عرض ۱۴ متر است که ضلع شرقی و غربی را به هم وصل می‌کند.

 

وی بیان کرد: این پروژه از مطالبات چندین ساله شهروندان بود که با درایت شورای شهر رویان در بودجه قرار گرفت که اعتبار آن بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است که از محل منابع داخلی شهرداری رویان تأمین می‌شود.

 

 

شهردار رویان خاطرنشان‌کرد: شرکت عمران پویا طبرستان و شرکت مهندسی مشاور آمایش طرح ایرانشهر این پروژه را به مدت ۱۰ ماه آماده بهره برداری می‌کنند و عملیات اجرایی پل با تخریب پل قدیمی و شمع کوبی آغاز می‌شود.

 

این مسئول با قدردانی از همکاری شهروندان افزود: با توجه به بسته شدن این مسیر برای ساخت پل، شهروندان رویانی برای دسترسی به محور اصلی از خیابان مسجد جامع و شهید کریمی استفاده کنند

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو