زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ -

۷۳ میلیارد تومان برای ۶ پروژه گردشگری مازندران هزینه شد

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شش پروژه گردشگری با بیش از ۷۳ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی در استان بهره برداری می شود.

به گزارش سرای نور؛ دلاور بزرگ نیا  با بیان اینکه برنامه‌های این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در شهرهای سراسر استان به اجرا در می‌آید از بهر برداری شش پروژه گردشگری همزمان با دهه مبار ک فجر خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها با بیش از ۷۳ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات استانی، ملی و همچنن بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد.

وی به پیشرفت بال غربی هتل پارسیان چالوس و مرغ سوخاری ساری به عنوان پروژهای افتتاحی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مجتمع گردشگری ادهم در چپکرود جویبار، واحد پذیرایی و رستوران چند منظوره مهرگان در مهدشت ساری و هتل المپیک آمل نیز از دیگر پروژه‌هایی است که اغاز به کار می‌کنند و در تعطیلات سال آتی به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از برگزاری نوروزی متفاوت در سال ۹۶ با دیگر سال‌ها خبرداد و گفت: این استان با جشنواره‌های بومی ومحلی وتبدیل ظرفیت‌های فرهنگی ناملموس ومعنوی در انتظار مسافران و گردشگران خواهد بود.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو