زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ -

ارجنامه میرجلال الدین کزازی منتشر شد

کتاب «فرزانه فرزند فردوسی» شامل ارجنامه میرجلال الدین کزاری توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سرای نور؛  کتاب «فرزانه فرزند فردوسی» اثری برای بزرگداشت و گرامیداشت میرجلال الدین کزازی استاد ابیات فارسی و از چهره های ماندگار به تازگی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است. «دمی بی‌خویشتن، با خویشتن» کتاب دیگر این مولف است که در سال ۹۳ توسط همین ناشر به چاپ رسید.

این کتاب با همکاری این ناشر و اداره ارشاد استان کرمانشاه منتشر شده و مجموعه مقالات و نوشته هایی را از نویسندگان و اهالی فرهنگ کشور درباره کزازی در بر می گیرد. در این اثر، مطالبی از حسین آهی، محمدجعفر یاحقی، شهرام ناظری و … درباره این استاد ادبیات فارسی درج شده است.

کتاب مورد نظر به تازگی با ۶۷۰ صفحه و شمارگان ۷۷۰ نسخه توسط انتشارات معین چاپ شده است.

اما این ناشر چند اثر دیگر چاپ اولی نیز دارد که نوشته یا ترجمه محمدرضا توکلی صابری در حوزه علوم طبیعی و پزشکی هستند. «شوخی های پزشکی» یکی از تالیفات توکلی صابری است که داستان های کوتاه طنز را در حوزه پزشکی و طبابت در بر می گیرد. این کتاب بیش از ۲۰ روز است که منتشر شده است. این نویسنده طی روزهای اخیر در همین حال و فضا، کتاب دیگری را همراه «شوخی های پزشکی» توسط همین ناشر به چاپ رسانده است. این کتاب هم «چنین گویند طبیبان» نام دارد و خاطرات فعالیت در حوزه پزشکی توکلی صابری را شامل می شود.

یکی از این آثار هم، «سرگذشت شگفت انگیز حیات روی زمین» نوشته ریچارد داوکینز است که ترجمه اش به عهده این محقق و پژوهشگر بوده است و قرار است به زودی با حجم ۶۰۰ صفحه در قالب یکی از عناوین مجموعه «کتاب های زیتون» این ناشر به چاپ برسد.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو