زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ -

گواردیولا: برای ایجاد تغییرات به زمان نیاز دارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که او به زمان نیاز دارد تا وضعیت تیمش را بهبود بخشیده و شاگردانش را به مدعی قهرمانی تبدیل کند.

به گزارش سرای نور؛   شاگردان گواردیولا در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار گرفته اند و ۱۳ امتیاز با صدرنشین فاصله دارند. سیتی چندین بازیکن بالای ۳۰ سال در اختیار دارد که شامل یحیی توره، زابالتا، فرناندینیو، داوید سیلوا و … می‌شود که در ترکیب اصلی این تیم قرار دارند. حال گواردیولا مدعی شد که تیمش به تغییرات اساسی نیاز دارد.

او گفت:” نمی‌توان یک شبه اوضاع را عوض کرد. غیرممکن است. هر بازیکنی ۴۵ تا ۵۰ میلیون پوند هزینه دارد. موضوع دیگر این است که تغییر ۷ یا ۸ بازیکن در تیم اتفاق خوبی نیست. در ابتدا ممکن نیست و در درجه دوم خوب نیست. ما در جریان هستیم که تعداد بازیکنان بالای ۳۰ سالمان زیاد است. برای مثال، مدافعین ۳۱ تا ۳۲ سال دارند ولی بازیکنان خیلی مهمی هستند و نمی‌توانیم در یک فصل همه چیز را تغییر دهیم.

من متوجه اهمیت یحیی توره هستم، اهمیت کولاروف، شخصیت پابلو در رختکن و مشکلاتی که با آن جلوی بارسا بازی کرد. در نهایت، قلب و روح تیم بازیکنان با تجربه هستند. زود یا دیر تغییراتی ایجاد خواهد شد.”

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو