زمان انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ -

توسعه پایدار انتخاب یک نقطه و هدف و حرکت به سوی آن است

توسعه پایدار زمانی رخ می‌دهد که جامعه یک نقطه و هدف را برگزیند و به سمت آن حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،،قاسمی در آیین تجلیل از نخبگان کنکور سراسری سال ۹۵ شهرستان نور که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: جایگاه اصلی آموزش و پرورش جایی است که آموزش‌ها در مراکز آموزشی برای دانش‌آموزان کارایی داشته باشد.
وی گفت: تعلیم و تربیت تاکنون کمتر به همه ابعاد وجودی دانش آموزان توجه داشته است در حالی که باید به همه ابعاد وجودی انسان بپردازد.

 

 


مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران افزود: آینده ایران در کلاس درس، صحن حیاط مدرسه، چهره معلمان و دست‌های مدیران است.
این مسئول خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها استعداد یکسانی ندارند و از توانمندی یکسان برخوردار نیستند و راز رشد و تکامل انسان‌ها نیز درهمین تفاوت‌هاست.

 

 

 


قاسمی تصریح کرد: باید با تغییر روش معلمان و پرورش جامعه ای پویا برای دردها و زخم‌های کشور عاشقانه دل بسوزانیم و عاقلانه و حکیمانه تصمیم بگیریم و عمل کنیم.
وی یکی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید در آموزش را پرهیز از شعارزدگی بیان کرد و با اشاره به دانشجویان نخبه حاضر در همایش گفت: مدیران آینده جامعه در اداره کشور نیازمند حمایت عمومی، اراده جمعی و تدبیر همگانی هستند.

 

 


مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران یادآورشد: توسعه پایدار زمانی رخ می‌دهد که جامعه یک نقطه و هدف را برگزیند و به سمت آن حرکت کنند.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی هر سال نسبت به سال‌های قبل رشد افزون داشته است و با اندک برنامه‌ریزی دانش آموزان و معلمان شاهد نتایج بسیار خوب بوده‌ایم.

 


قاسمی همچنین از راه اندازی آزمایشگاه نانو و پژوهشسرای دانش آموزی و نخستین آزمایشگاه پلاسما، خبر داد و گفت: وجود این مراکز در موفقیت دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو