زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

سوال عجیب از جلالی در نشست

مجید جلالی سرمربی پیکان در گفت و گوی مطبوعاتی خود پس از شکست مقابل پیکان از رفتار ضعیف تیمش در ابتدای مسابقه مقابل نفت انتقاد کرد.

به گزارش سرای نور؛ جلالی گفت: از دو چیز گله دارم یکی از بخت بدمان که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و دیگری از بازیکنان ذخیره. اینکه ما در ابتدای مسابقه مقابل نفت اینقدر ضعیف بازی را آغاز می کنیم یک رفتار خیلی ضعیف از سوی ماست. ما متاسفانه چند بازی است که در شروع خوب نیستیم و بعد از ۲۰ دقیقه در تمام مسابقه باید غرامت آن لحظات را بدهیم. در این بازی هم بعد از ۲۰ دقیقه به بازی مسلط شدیم اما دیگر نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و البته موقعیت های زیادی را از دست دادم.
جلالی درباره داوری مسابقه گفت: من از داوری خیلی ناراحتم و به نظر من اصلا خوب نبود. ببینید، داوری این نیست که شما دو صحنه نشان بدهیم و در این دو صحنه به این نتیجه برسید که داوری اشکالی نداشته، ما فوتبال بازی کردیم و همه ما می دانیم که داور چگونه می تواند در جریان بازی چه کارهایی بکند. با یک کرنر اشتباه، یک اوت می تواند جریان بازی را عوض کند و این نیست که یکی، دو صحنه را دربیاوریم و روی آن نتیجه بگیریم که داور خوب بوده یا بد.
در پایان نشست مطبوعاتی خبرنگاری از جلالی خواست که مردم ایران را در یک جمله توضیح دهد که سرمربی پیکان متعجبان به وی گفت:در شرایطی نیستم ک پاسخ را بگویم

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو