زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ -

تردد در تمامی محورهای مازندران برقرار است/اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا

سرپرست پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد، گفت: تردد انواع تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است.

به گزارش سرای نور؛ محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد.

وی با بیان اینکه آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است، اضافه کرد: از نظر جوی نیز در محورهای مازندران ابری بوده و سطح جاده‌های استان لغزنده است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و لغزنده بودن سطح محورهای استان لازم است خودروها مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند چرا که بدون زنجیرچرخ امکان تردد وجود ندارد.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به لغزنده بودن سطح محورها و ورود سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته جاری افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خسرویان درباره محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته‌جاری برای تسهیل تردد و جلوگیری از بروز گره ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۲ روزهای چهارشنبه ۲۷، پنج‌شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ بهمن‌ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۲۹ بهمن از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: تردد انواع تریلی همچنان از محور هراز ممنوع است.

خسرویان در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو