زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ -

گرد و خاک تا فردا درخوزستان ادامه دارد/دید افقی در خرمشهر ۲۰۰ متر

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: گرد و غباری که هم اکنون بر شهرهای خوزستان سایه انداخته است، تا فردا مهمان شهرهای استان است.

به گزارش سرای نور؛ کوروش بهادری اظهار کرد: طبق اعلامیه های اخیر، توده گرد و خاک وسیعی از کشور عراق در حال نزدیک شدن به مرزهای کشور بود که شب گذشته جلسه ستاد بحران با حضور استاندار و معاونان وی برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی افزود: توده خاک از اوائل وقت امروز بخش وسیعی از مناطق جنوب، مرکز و شرق استان را درگیر کرده و به تدریج بقیه استان را درگیر می کند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، میزان دید افقی در شهر اهواز ۳۰۰ متر، در آبادان و خرمشهر ۲۰۰ متر، در شادگان و ماهشهر ۵۰۰ متر و دزفول ۶۰۰ متر است.

بهادری در ارتباط با پیش بینی وضع هوا در ساعات آینده نیز عنوان کرد: این وضعیت تا امشب ادامه دارد و فردا نیز کماکان آثار گرد و خاک در استان باقی می ماند اما به شدت امروز نخواهد بود.

وی بیان کرد: امروز صبح بارش برف را در دهدز و ارتفاعات شهرستان های ایذه و باغملک حدود سه سانتی متر داشتیم. بعد از بارش برف دمای این مناطق به منفی سه درجه سانتیگراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده حداقل دمای هوای فردا در اهواز به هشت درجه سانتیگراد و حداکثر نیز به ۱۹ درجه سانتیگراد برسد.

بهادری در پایان گفت: توصیه می کنم که افراد سالخورده و کودکان از تردد در بیرون از منزل مگر در مواقع ضروری خودداری کنند. همچنین در زمان تردد حتما از ماسک استفاده کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو