زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ -

میزان تولید آبزیان در مازندران ۳۰۰۰ تن افزایش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از افزایش سه هزار تنی تولید آبزیان سال جاری در استان خبر داد.

 به گزارش سرای نور؛ حسین خیریان پور صبح یکشنبه در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان مازندران اظهار داشت: وجود دریای خزر پتانسیل بسیار بالایی در افزایش تولید، اشتغال و به‌طورکلی توسعه اقتصادی استان مازندران هست که می‌بایست برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی‌تری جهت بهره‌برداری از این نعمت خدادادی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران توسعه پرورش و تولید انواع ماهیان به‌ویژه ماهیان خاویاری و قزل‌آلا در قفس داخل دریا را یکی از برنامه‌های اصلی استان برای بهره‌مندی از مواهب و ظرفیت‌های دریا دانستند و افزودند در این جلسه با همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه محیط‌زیست، بنادر و دریانوردی، شیلات، دامپزشکی و … چند مشکل اصلی در این زمینه بررسی و مورد حل‌وفصل قرار گرفت.

خیریانپور با اشاره به افزایش سه هزار تنی تولید آبزیان در سال جاری و برنامه‌ریزی برای افزایش ۱۰ درصدی درسال آینده، توجه به مسئله بازار و بازاریابی داخلی و خارجی را بسیار حائز اهمیت خواند و خواستار توجه ویژه همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط به این امر مهم شدند.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه، با اشاره به رتبه اول استان در اعطای تعداد پرداخت تسهیلات از محل بسته رونق تولید، از پرداخت ۹۷۵ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۴۰۶ میلیارد تومان به بنگاه‌های اقتصادی دو بخش صنعت و معدن و کشاورزی خبر داد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو