زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ -

رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می کند

استاندار سمنان از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان سمنان خبر داد و گفت: روحانی در راس هیئت دولت پنج شنبه هفته جاری به استان خواهد آمد.

به گزارش سرای نور؛ محمد رضا خباز در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۶ استان سمنان با اشاره شعار سال باعنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار داشت: اقتصاد باید مردم محور شود.و زمینه حضور سرمایه گذار تسهیل و در پاسخگویی به استعلام و نیاز سرمایه گذاران تسریع شود.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان سمنان، تصریح کرد: این سفر پروژه محور است و هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۷فروردین ماه جاری به استان می آیند.

کاهش ۲۵ درصدی آمار تصادفات در سفرهای نوروزی

استاندار سمنان همچنین از کاهش ۲۵ درصدی آمار تصادفات در سفرهای نوروزی سال ۹۶ خبر داد و این مهم را حاصل تلاش همه دستگاه های اجرایی در ارایه خدمات ستاد سفرهای نوروزی دانست.

خباز برگزاری انتخاباتسالم و با شکوه را از مهمترین رویدادهای نظام دانست و تصریح کرد: با ایجاد امید و آرامش در جامعه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید استفاده از فرصت های قانونی بودجه سال جاری  را مد نظر قرار دهند، افزود: دقت در ارایه برنامه ها با بهره گیری  ظرفیت‌ها در تخصیص عادلانه بودجه ضروری است.

اداره کشور با بودجه دولتی بسیار مشکل است

مقام عالی دولت در استان سمنان همچنین گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال، برای افزایش اشتغال باید تولید تقویت شود و در این راستا باید سرمایه گذاری افزایش یابد.

خباز اداره کشور با بودجه دولتی را بسیار مشکل و بر ضرورت مردمی بودن اقتصاد تاکید کرد و افزود: اولین قدم در عملی کردن اقتصاد مردمی تسریع در پاسخ به استعلام های سرمایه گذاران است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش ملی شبکه های توزیع برق به میزبانی سمنان فرصت مناسبی برای معرفی استان است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها برای معرفی توانمندی های استان باید بره برداری کرد.

احیای ۳۰ معدن استان سمنان 

رئیس شورای اداری استان سمنان با یادآوری اینکه در بهمن ماه سال گذشته تعداد ۳۰ معدن استان در راستای احیای آنها به بانک‌های استان واگذار شد، گفت: با احیای معادن که بیشتر در شرق استان متمرکز است به ایجاد تعادل و توازن کمک می شود.

خباز از مدیران استان سمنان خواست تا اعتبارات جذب شده از سوی وزارت خانه های مطبوع خود را به استانداری اعلام کنند و افزود: مدیران در جذب این اعتبارات باید همت بیشتری داشته باشند.

وی تنظیم بازار و بازرسی و نظارت در ایام نوروز و توزیع عادلانه میوه در سال۹۶ را ستودنی دانست و گفت: در خدمت رسانی به مردم قناعت معنی ندارد و باید محکم و استوار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش تولید بیشتر و خدمات مطلوب‌تر تلاش کرد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه امر افزایش تولید باید به گفتمان عمومی تبدیل شود، افزود: راه نجات مردم و سربلندی کشور در خدمت صادقانه است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو