زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت:

معرفی دامداران به دادگاه و تشکیل پرونده هنر نیست/ تلاش مجلس برای اصلاح نظام بانکداری

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: نخستین مشکل دامداران کوچ دشت به کوه و جنگل است و معرفی دامداران به دادگاه و تشکیل پرونده هنر نیست

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در همایش دامداران با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهارکرد: نماینده خدمتگزار مردم است و من به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم، هرچه تلاش کنیم بازهم به خون شهدا و جانبازان در آسایشگاه‌ها بدهکاریم زیرا مسئولیت پذیرفتیم و در قبال آن وظیفه داریم.

 

 

وی گفت: نخستین مشکل دامداران کوچ دشت به کوه و جنگل است و معرفی دامداران به دادگاه و تشکیل پرونده هنر نیست باید روش دیگری را انتخاب کنیم و با تشکیل انجمن صنفی و آموزش دامداران از طریق انجمن و برنامه‌ریزی کار انجام شود.

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تأکید کرد: دام از مرتع در یک مدت مشخص می‌تواند چرا کند و منابع طبیعی هم برای استفاده از مرتع برنامه‌ریزی می‌کند اما به علت اینکه در مورد این مسائل گفت و گو نشد امروز دچار چالش بزرگ شدیم.

این مسئول با اشاره به مشکل تسهیلات بانکی تصریح کرد: دامداران از اقشار زحمت کشی هستند که باری بر دوش دولت نیستند و باید برای حمایت تولید کنندگان تلاش کنیم و بخشی از مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها را در پرداخت تسهیلات بانکی پاسخ‌گو باشیم.

اسماعیلی با اشاره به نرخ بهره بانکی خاطرنشان کرد: تمام همت کمیسیون اقتصادی مجلس در این دوره بر اصلاح نظام بانکداری اسلامی است.

 

 

وی گفت: تجارت حلال است اما ربا حرام است و در این بخش تا شهریور ماه قانون بانکداری بعد از تدوین کامل به عنوان یک طرح در کمیسیون به اتاق فکر مجلس و سپس وارد صحن علنی می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در پایان با اشاره به فرآورده‌های دامی افزود: این موضوع با همکاری نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود زیرا دامداری باید صرفه اقتصادی داشته باشد تا تولید ادامه پیدا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو