زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

زیدان: می دانم قهرمان نشویم، اخراج خواهم شد

زین الدین زیدان به خوبی از عواقب قهرمان نکردن رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان آگاه است.

سرای نور؛رئال در هر دو جبهه لالیگا و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. در لالیگا این تیم با یک بازی کمتر و هم امتیاز با بارسلونا دوم است و با کسب سه برد و یک تساوی از ۴ بازی باقیمانده، جام را بالای سر خواهد برد.

در لیگ قهرمانان نیز رئال بازی رفت نیمه نهایی را ۳-۰ از اتلتیکو برده و یک پایش در فینال است.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی با گرانادا در مورد آینده خود گفت:« اینجا باشگاهی است که اگر یک مربی در آن موفق به کسب جام نشود، اخراج خواهد شد. رئال در قلب من جای دارد و ۱۷ سال است که در این باشگاه هستم. به خوبی با شرایط این تیم آشنایی دارم. می دانم که اگر برای باشگاه قهرمانی نیاورم، باید به خانه بروم اما این مانعی سد راه من نیست و به تلاش برای تحقق آرزوهای باشگاه ادامه می دهم.»

 

کروس و اظهارنظرش در مورد شرایط بهتر رئال با سیستم ۲-۴-۴:« با یک روش کارمان را شروع می کنیم و ممکن است در جریان بازی تغییراتی در آن بدهیم. منظور کروس هم همین بود. نمی دانم؛ شاید می خواهید اینگونه تفسیر کنید که با مثلث BBC توازن خودمان را از دست می دهیم؛ در حالی که اینطور نیست.

بیل، بنزما و رونالدو از بهترین های دنیا هستند و اگر در ترکیب ثابت قرار می گیرند، با توصیه های بیرونی نیست. به من بگویید چند بازی با حضور BBC بد ظاهر شده ایم؟ من اگر آنها را در طول بازی تعویض می کنم، به دلیل بهتر کردن کار دفاعی تیم نیست. ما با این سه مهاجم هم خوب دفاع می کنیم. همین بازی با اتلتیکو من آسنسیو و لوکاس را برای هجومی کردن تیم وارد زمین کردم.»

 

 

 

 

سوت زدن علیه رونالدو:« من معتقدم همه بازیکنان، هواداران و اعضای باشگاه برای رونالدو حداکثر احترام را قائل هستند و او را دوست دارند. شدت این علاقه البته متغیر است. او برای رئال بازیکن بسیار مهمی است.»

 

شرایط رونالدو:« با رونالدو بسیار صحبت می کنم و ایده های من را خوب می شناسد. او حالا خوب می داند که بیشتر به استراحت نیاز دارد. پس از صحبت های زیاد با او متقاعد شده است که استراحت بیشتر، کاملا به نفع اوست. حالا رونالدو در مقطع پایانی فصل، ثمره این تصمیم درست را می بیند و هواداران هم از بازی او لذت بیشتری می برند.»

 

امباپه در رئال:« ۵ سال پیش او تنها یک امضا برای پیوستن به رئال نیاز داشت اما به موناکو رفت. امباپه بازیکن فوق العاده ای است ولی من ترجیح می دهم در مورد بازیکنانی که در اختیار دارم صحبت کنم نه از شایعات.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو