زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

فراز کمالوند؛ هرسال بهتر از پارسال

سرمربی پیشین تیم گسترش فولاد در سال های گذشته روند صعودی را در فوتبال ایران در پیش گرفته است؛ او در لیگ شانزدهم نیز بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را رقم زد.

سرای نور؛روزی که فراز کمالوند هدایت تیم گسترش فولاد را برعهده گرفت، این تیم کاندیدای سقوط به دسته اول بود. آبی‌پوشان تبریزی در اوایل لیگ چهاردهم نتایج خوبی کسب نکردند و در قعرجدول رده بندی قرار داشتند اما با حضور کمالوند از نیم فصل این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و آرام آرام در جدول بالا آمد. شرایط طوری رقم خورد که گسترش فولاد در آن سال یک هفته مانده به پایان در لیگ برتر ماندنی شد.
کمالوند برای لیگ پانزدهم نیز تیم متوسطی را جمع کرد و با کسب نتایج خوب حتی در مقاطعی شانس کسب سهمیه آسیایی را نیز به دست آورد اما در نهایت به رتبه نهم دست پیدا کرد. عملکرد خوب گسترش فولاد در لیگ پانزدهم سبب شد تا مدیران باشگاه دو ماه مانده به پایان رقابت‌ها قرارداد این مربی را تمدید کنند و او در لیگ شانزدهم نیز روی نیمکت آبی‌های تبریزی بنشیند.
لیگ امسال اگرچه برای گسترش فولاد خوب شروع نشد اما رفته‌رفته این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و تک رقمی شد. گسترش فولاد در این فصل حتی می‌توانست سهمیه آسیایی را نیز کسب کند اما بازی‌های فشرده مانع این شد تا این تیم به رتبه چهارم دست پیدا کند. با این وجود تیم تحت امر فراز کمالوند بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را کسب کرد و در رتبه هشتم قرار گرفت تا موفقیت پلکانی این مربی به چشم بیاید.
کمالوند در سابقه کاری‌اش صعود به لیگ برتر با شیرین فراز کرمانشاه و تراکتورسازی نیز دیده می‌شود، حالا توانایی‌هایش از نظر فنی را نشان داده است. او البته بعد از بازی دیروز گسترش فولاد از بازیکنانش خداحافظی کرد تا نیمکت این تیم را به فرد دیگری بدهد. گفته می‌شود کمالوند از چند تیم لیگ برتری مانند نفت آبادان، تراکتورسازی و سایپا پیشنهادهایی را برای همکاری دریافت کرده و احتمالا ظرف روزهای آینده هدایت یکی از این ۳ تیم را برعهده می‌گیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو