زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

الاهلی امارات به دنبال صعود بی دردسر

شاگردان اولریو تلاش می کنند تا با کسب نتیجه مناسب برابر لوکوموتیو بی اما و اگر از گروه خود صعود کنند.

سرای نور؛

الاهلی امارات حریف استقلال در صدر جدول گروه یک مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که در روز پایانی مسابقات در ورزشگاه شیخ راشد دبی میزبان لوکوموتیو تاشکند است. الاهلی امارات بر خلاف استقلال این شانس را دارد تا با کسب یک پیروزی حداقل از گروه به عنوان صدرنشین صعود کند و راهی مرحله ی بعدی مسابقات شود که این موضوع برای شاگردان کوزمین اولریو یک امتیاز بزرگ است.
الاهلی که در لیگ امارات در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات در رده دوم جدول حضور دارد، دیگر شانسی برای رسیدن به رتبه ی اول مسابقات ندارد اما باید با دو تیم العین و الوصل برای رسیدن به رتبه ی دوم لیگ رقابت کند.
شاگردان اولریو بعد از تساوی برابر شارجه در هفته ی گذشته بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را آغاز کردند تا آماده ی دیدار حساس برابر لوکوموتیو در لیگ قهرمانان آسیا شوند. الاهلی با ۸ امتیاز در صدر گروه یک قرار دارد و لوکوموتیو با ۵ امتیاز در صورت پیروزی برابر الاهلی به دلیل قانون بازی رو در رو بالاتر از تیم قرار می گیرد؛ اتفاقی که باعث می شود تا بازیکنان الاهلی در دیدار برابر لوکوموتیو برای دوری از هر گونه پیچیدگی برای صعود با تمام قدرت برابر لوکوموتیو ظاهر شوند.
شوالیه های دبی تنها تیم گروه هستند که صدرنشینی آنها به نتایج دیگر تیم ها ارتباطی ندارد اما در صورت شکست در این بازی احتمالا نمی توانند از گروه خود برای دومین بار صعود کنند تا دیدار این تیم برابر لوکوموتیو اهمیت دو چندانی پیدا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو