زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

۱۰ بازیکن آزاد روی دست تراکتور!

تیم تراکتورسازی بعد از فینال حذفی با اتفاقی عجیب مواجه می شود؛ 10 بازیکن می توانند به راحتی این تیم را ترک کنند.

سرای نور؛محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در نقل و انتقالات در نظر گرفته مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورده است. تراکتور علاوه بر اینکه به واسطه منع حضور بازیکن جدید در ترکیب حضور در کورس قهرمانی را از دست داد، حالا با پدیده ای عجیب مواجه شده است. سرخپوشان تبریزی برای فصل آینده نمی توانند بازیکن جدیدی جذب کند و این در حالی است که بازیکنان کنونی تیم نیز اکثرا آزاد هستند و مشخص نیست تکلیفشان برای آینده چه خواهد بود.
از سوی دیگر مدیران باشگاه به واسطه مشکلات مالی که گریبان تیم را گرفته هنوز برای تمدید قرارداد بابازیکنان کنونی وارد مذاکره نشده اند. در حال حاضر قرارداد ۷ بازیکن تراکتورسازی به نام های لوسیانو ادینیو، خالد شفیعی، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، کرارجاسم، محمد نوری و محمدرضا اخباری بعد از فینال حذفی به پایان می رسد و آنها می توانند آزادانه به هر تیمی می خواهند بروند.
محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی نیز اگرچه یکسال دیگر از قراردادشان باقی مانده اما قرارداد سال دوم مشروط به توافق مالی است و اگر این توافق صورت نگیرد آنها نیز می توانند به تیم های دیگری منتقل شوند.
در چنین شرایطی مشکلات مالی باعث بهم ریختگی تیم تحت امر امیر قلعه نویی شده است. تراکتوری ها فقط چند روز تا فینال حذفی زمان دارند اما هنوز از مدیران باشگاه دلخور هستند و قطعا این شرایط در فینال به تیم ضربه می زند.
از این مسائل گذشته هنوز تکلیف امیر قلعه نویی نیز برای فصل بعد مشخص نیست. قلعه نویی هم قراردادش با تراکتورسازی به پایان می رسد و بحث درباره جدایی او بسیار زیاد شنیده می شود.
به نظر می رسد روزهای سختی در انتظار مدیران تراکتورسازی است؛ آیا آنها می توانند تیم را از شرایط کنونی خارج کنند و برای حضوری متوسط در لیگ هفدهم برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو