زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

نیمکت‌هایی که هنوز کامل نشده‌اند

در حالی که تیم های لیگ برتری آرام آرام برنامه های آماده سازی خود را آغاز می کنند هفت تیم لیگ برتری هنوز تکلیف خود را نمی دانند و مشخص نیست با کدام سرمربی به کار خواهند پرداخت. ​​​​​​​

سرای نور؛

روز گذشته تکلیف سه تیم لیگ برتری دیگر نیز مشخص شد تا در روزهای تعطیلی فوتبال، سرمربیان این تیم ها با خیال راحت به پیاده کردن برنامه های خود بپردازند. پیکان، سایپا و صنعت نفت آبادان نیز اکنون سرمربیان خود را می شناسند تا به همراه تیم های پرسپولیس، استقلال، گسترش فولاد و سپاهان به برنامه های پیش فصل خود بپردازند.

 

در این میان و با توجه به اینکه هنوز تکلیف پنج تیم لیگ برتری با سرمربیان گذشته خود مشخص نشده است دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران، سرمربی ندارند و همین موضوع اوضاع آنها را پیچیده کرده است. به غیر از این دو تیم تیم های سیاه جامگان، پدیده، فولاد و استقلال خوزستان و ذوب آهن نیز قراردادهای مربیان خود را پایان یافته می بینند و هنوز مشخص نیست بازهم می توانند با کادرفنی لیگ شانزدهم به کار خود ادامه دهند یاخیر.

 

البته به احتمال فراوان تیم های سیاه جامگان و پدیده مشهد با سرمربیان خود برای ادامه حضور در مشهد به توافق خواهند رسید اما وضعیت در رابطه با نیمکت تیم های فولاد و استقلال خوزستان و ذوب آهن کاملا مبهم است و مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتظار این تیم هاست.

 

با توجه به شرایط موجود، در ادامه دوران آماده سازی برای لیگ هفدهم حداقل دو تیم و حداکثر هفت تیم سرمربیان جدیدی را روی نیمکت خود خواهند دید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو