زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

ترابی: آرزو دارم که جام جهانی را تجربه کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است اردوی اتریش و بازی دوستانه مقابل مونته نگرو از لحاظ بدنی به بازیکنان کمک زیادی کرد.

سرای نور؛مهدی ترابی، بازیکن تیم ملی درباره اردوی اتریش و بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل مونته نگرو گفت: خدا رو شکر اردوی اتریش خیلی خوبی بود، از لحاظ بدنی به بازیکنان کمک بسزایی کرد. سطح اعتماد به نفس جوانانی مثل من بالا رفت و توانستم خودم را به آن به حدی که مد نظر کادر فنی بود، برسانم. تمام بازیکنان در این بازی مقابل مونته نگرو به میدان رفتند. بعد از مصدومیتی که داشتم توانستم عملکرد خوبی در این بازی به نمایش بگذارم. ان شاءالله در بازی مقابل ازبکستان با تمام قوا به میدان برویم و سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

 

وی در ادامه در خصوص مصدومیت‌اش گفت: با مصدومیت سختی که برایم پیش آمده بود، خوشبختانه تیم ملی من را در این دوره رها نکرد. چه زمانی که پایم در گچ بود و چه زمانی که در اردوی دوبی همراه تیم ملی بودم. البته از لحاظ بدنی آمادگی کامل نداشتم. همان طور که گفتم بازی برابر مونته نگرو به من خیلی کمک کرد و پاس گل اول را به خاطر اعتماد به نفسی که بازیکنان و کادر فنی به من داده بودند، دادم و توانستم در این دیدار، راحت بازی کنم.

 

ترابی در پایان درباره فرصتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان جوان داده است، گفت: به هرحال آرزوی هر فوتبالیستی است که جام جهانی را تجربه کند چون ویترین فوتبال دنیا است. من هم مانند همه بازیکنان این آروز را دارم که در این تورنمنت بزرگ جهانی حضور داشته باشم. امیدورام با برنامه‌ریزی که دارم به این هدف برسم. اول با تمرکز کامل مقابل ازبکستان حاضر می‌شویم تا سه امتیاز مهم را بگیریم و راهی روسیه شویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو