زمان انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ -

مهاجرانی: به عبور پرسپولیس از سد الاهلی خوش‌بینم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، انتظار از این تیم در مقطع زمانی فعلی باید راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی باشد.

سرای نور؛حشمت مهاجرانی در مورد تقابل پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: در فوتبال نمی‌توان چیزی را با قاطعیت پیش‌بینی کرد، ولی من خیلی امیدوار هستم که پرسپولیس موفق به شکست الاهلی شده و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند. پرسپولیس نشان داده که فراز و نشیب بسیار کمی دارد و اگر شرایط فصل قبل را ادامه دهد می‌تواند از سد الاهلی هم عبور کند. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که کدام کشور می‌تواند گزینه مناسبی برای میزبانی پرسپولیس از الاهلی باشد، تأکید کرد: به‌هر حال طرفداران ایرانی فوتبال در امارات کم نیستند و دبی می‌تواند گزینه مناسبی برای میزبانی پرسپولیس باشد. طبیعتاً پرسپولیس می‌تواند در دبی ۱۰ هزار طرفدار داشته باشد.

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به بازی پیش روی این تیم مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز اظهار داشت: من معتقدم صعود ایران به جام جهانی حتمی شده است و امیدوارم که ازبکستان را هم شکست بدهیم. باید از کی‌روش تشکر کنیم که تیم خوبی ساخت و توانست ایران را بدون دردسر به جام جهانی ببرد. البته ما دیگر باید در جام جهانی به فکر صعود از مرحله گروهی باشیم و جامعه فوتبال هم چنین انتظاری از تیم ملی دارد. اگر بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم می‌توانیم در جام جهانی نیز موفق باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو